Skip to main content

Afgelopen dinsdag een verlenging gedaan met telefoon. Kreeg een mail van KPN dat hij verzonden was. Van Post.nl kreeg ik dezelfde ook bericht dat hij de volgende dag geleverd zou worden. Woensdag een mail van POST nl. Sorry we komen de volgende dag. Dit bericht kregen we tot vandaag binnen. Wordt elke keer uitgesteld. 
Wat is hier aan de hand? Zojuist met KPN gebeld en die zegt dat ik post nl moet bellen. Maar volgens mij moet de verkoper hier achter aan als ik bij de consumentenbond kijk. 
Wie kan mij helpen?

Alleen de verzender kan PostNL vragen om een onderzoek, de ontvanger kan dit niet.

Maar uit ervaring gok ik dat uw pakket kwijt is geraakt bij PostNL, KPN moet dus een onderzoek in laten stellen bij PostNL.


Hoe veel dagen moet ik wachten voordat er een onderzoek wordt ingesteld?


Vul even je profiel in met al je gegevens, dan kan een moderator dit eventueel voor je in gang zetten.
Bij Persoonlijke opmerkingen (Privé) zet je even je Track and Trace nummer neer van PostNL en je KPN order nummer.
Het kan een paar dagen duren voordat een moderator je topic op pakt.


Vul even je profiel in met al je gegevens, dan kan een moderator dit eventueel voor je in gang zetten.
Bij Persoonlijke opmerkingen (Privé) zet je even je Track and Trace nummer neer van PostNL en je KPN order nummer.
Het kan een paar dagen duren voordat een moderator je topic op pakt.

Heel erg bedankt voor je hulp 


Vul even je profiel in met al je gegevens, dan kan een moderator dit eventueel voor je in gang zetten.
Bij Persoonlijke opmerkingen (Privé) zet je even je Track and Trace nummer neer van PostNL en je KPN order nummer.
Het kan een paar dagen duren voordat een moderator je topic op pakt.

Heel erg bedankt voor je hulp 

Geen probleem!


Hoi @Annettavd, welkom op onze community! Wat balen dat je je telefoon nog steeds niet hebt!
Om het onderzoek te starten zul je inderdaad bij ons moeten zijn.

Je kunt hierover met ons bellen op:
0800-0402
ma-vr:  08:00 - 18:00
za:        08:00 - 17:00
 


Hoi @Annettavd, welkom op onze community! Wat balen dat je je telefoon nog steeds niet hebt!
Om het onderzoek te starten zul je inderdaad bij ons moeten zijn.

Je kunt hierover met ons bellen op:
0800-0402
ma-vr:  08:00 - 18:00
za:        08:00 - 17:00

Beste Thomas,

 

Ik heb zondag en gisteren gebeld en ze wilden nog geen onderzoek instellen. Omdat post.nl het waarschijnlijk heel druk heeft en dus gewoon moet wachten. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Post.nl zegt dat ik bij jullie moet zijn. Maar volgens mij moeten jullie het oplossen. Jullie hebben een overeenkomst met post.nl. En ik ben de ontvanger en kan helemaal niks doen. 


Ik heb even meegekeken naar het tracking nummer uit je profiel en hij staat nog steeds op 1 maart, volgens mij is er niet een specifieke minimumtijd waarna we dit onderzoek kunnen starten en als ik dit zo zie is het ook wel aannemelijk dat er iets misgegaan is.


Kan iemand niet even contact opnemen met mij. Want idd er is zeker iets misgegaan. 


Ik lees dat het proces inmiddels gestart is. Ik hoop dat ze snel een oplossing hebben!


Dat hoop ik ook. Iig bedankt voor je hulp.Â