Skip to main content

Hoi, ik heb een telefoon besteld en zou vandaag binnen moeten komen.

 

nou is het probleem dus dit. 
mijn adres gegevens kloppen precies hier bij MijnKPN. Maar mijn adres is zonder toevoeging doorgegeven aan PostNL. Ik heb gebeld met zowel kpn als PostNL. PostNL kon hier niks aan veranderen. En kpn zei dat het wel gewoon geleverd zou worden.. vind dit zelf n beetje onhandig vanuit kpn.. Mijn buren waren niet thuis. En dus is m’n telefoon niet afgeleverd. Terwijl ik thuis zat te wachten 😕 bovendien word m’n dure telefoon nu geleverd bij “vreemden” 

wellicht iets waar jullie op kunnen letten voor toekomstige leveringen. En hoe moet ik nu m’n adres aan laten passen?? Voor mijn bestelling 

Hallo @Koen10161 als je adres met toevoeging goed vermeld staat in de KPN-systemen, hoef je niets aan te passen en als KPN je bestelling dan verstuurt naar een huisnummer zonder toevoeging, heeft KPN een probleem, want zij hebben dan een fout gemaakt en mogen ze het ook oplossen.

 


Wat voor huisnummer toevoeging is het? Gewoon een a of een b ofzo?


Hoi @Koen10161 . Even voor de duidelijkheid: De telefoon is al wel in jouw bezit toch?


Hey allemaal,

 

ik heb de telefoon intussen in mijn bezit.

ik heb bij beide bedrijven aangegeven dat het niet soepel loop met data uitwisselingen maar kreeg vrij weinig animo voor een oplossing..

ik heb m’n telefoon iig nu en m’n probleem is weg.

PostNL heeft uiteindelijk afgeweken van de procedure en m’n tel naar een PostNL punt gestuurd. Waardoor ik hem gewoon op kon halen 👍🏻 bedankt voor de reacties