Skip to main content

Ik heb na 2 jaar contract met toestel een prepaid abonnement afgesloten omdat mijn telefoon nog in goede staat was. Nou was ik tot de veronderstelling dat ik een jaar had afgesloten. Maar ik heb dus perongeluk 2 jaar afgesloten. Is het mogelijk dat ik eerder met mijn abonnement kan stoppen? En gewoon weer een abonnement afsluiten met nieuw toestel bij jullie? 

Ik neem aan dat u sim only bedoeld? Als dit binnen de bedenktijd ligt kan dit nog. Hoeveel dagen is het geleden? Bellen met 0800-0402 is sneller. Hier is de wachttijd soms wel bijna een week

 


Ja sorry ik bedoel Sim only. Ik heb het al een jaar. Ik kwam er pas achter toen ik dacht dat ik kon verlengen. Toen zag ik pas dat ik nog een jaar moest. 


Ik heb het al een jaar.

Als je sim only minimaal een half jaar hebt kun je (al) abonnement vernieuwen met een toestel.

Een toestellening i.c.m. met vernieuwen abonnement is natuurlijk niet verplicht. Je mag ook een telefoon gewoon kopen natuurlijk.

Zelfs een abonnement verlengen is niet verplicht. Je kunt je abo ook gewoon door laten lopen als het bevalt. Mijn oude abo na 8½ jaar in april verlengt. Door aankoop van m'n eerste smartphone wou ik wel een mobiel bundeltje hebben. En onbeperkt bellen is ook wel fijn.