Skip to main content

Op 02-04 heb ik in de KPN winkel in Delft mijn prepaid omgewisseld voor een bundel. Sim only 6 GB. 

Mijn prepaid zou stoppen, waarna mijn smartfoon zou gaan werken. M'n prepaid werkt nog steeds. Op m'n smartfoon hoor ik: om admin. redenen is uw aansluiting nog niet aangesloten. Vraag: wanneer dan wel? Ik wacht nu al bijna 7 dagen!!! Een telefoontje plegen naar een ruimtestation is met een vloek en een zucht gepiept. Maar mijn aansluiting werkt nog steeds niet! Betalen mag ik wel, vanaf 02-04, maar gebruiken ? ho maar. Jammer KPN. Trouwens, wat gebeurt er met het tegoed van m'n prepaid kaart? 

Wordt dat gerestitueerd? Of verdisconteert met de factuur? Ik hoop spoedig een antwoord te mogen vernemen!! B.v.d., M.v.g., 

Hallo @taxidriver ,

Het beste kun je morgen vanaf 8.00 even bellen naar 0800-0402. Of als alternatief kun je weer teruggaan naar de KPN-winkel. 

 

Trouwens, wat gebeurt er met het tegoed van m'n prepaid kaart? 

Wordt dat gerestitueerd? Of verdisconteert met de factuur? Ik hoop spoedig een antwoord te mogen vernemen!! B.v.d., M.v.g., 

Je krijgt het restant van je prepaid-saldo terug via jouw eerste of tweede factuur. Het wordt dus verrekend met de kosten van jouw abonnement. 


Dit is pas een duidelijk antwoord; m.b.t. prepaid. In de KPN winkel in Delft vertelde men mij wat anders. Ook via 0800 - 0402 kreeg ik een onduidelijk antwoord. 

Dus bij deze: 😄 

 


Reageer