Ik heb een abonnement afgesloten en dat zou dan 25 euro per maand zijn en dat was ook zo de eerste maand en nu de tweede maand betaal ik ineens 30 euro.
ook jammer dat er geen chatbox is om dit te bespreken.
Ik heb een abonnement afgesloten en dat zou dan 25 euro per maand zijn en dat was ook zo de eerste maand en nu de tweede maand betaal ik ineens 30 euro.
ook jammer dat er geen chatbox is om dit te bespreken.
Kun je een schermafdruk plaatsen van pagina 2 van de factuur?
De eerste maand is ook 30 euro. Je krijgt alleen geld terug van de vorige maand. Iets meer dan 5 euro. Daarom staat daar dan € 24,75.
Verder zie ik niks geks. Je krijgt alle kortingen. Je betaald 25 euro voor het mobiele abonnement. Dat is gewoon de actuele prijs zoals die nu ook op de website staat. Daarnaast 5 euro voor multisim. Dat maakt 30 euro.
Waarom kreeg ik de vorige maand geld terug?
Waarom kreeg ik de vorige maand geld terug?
Omdat je dat de maand ervoor al vooruit betaald had.
Bij mobiele abonnementen betaal je vooruit. Deze factuur is ook van heel november en een paar dagen december. Als je contractvrij bent en je verlengd het abonnement ergens halverwege de maand, dan gaat dat meteen in. Maar dan heb je dus al betaald voor een aantal dagen die nog komen. Dat krijg je dan terug op de volgende factuur.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.