Skip to main content

Heb al weken problemen met verbinding op mijn iPhone 11

Duurt lang als ik iemand moet bellen en dan hoort diegene mij niet. of diegene belt mij dan terug en hoort zij of hij mij nog steeds niet. Heel irritant. vooral als je ergens in de wacht staat en dan eindelijk aan de beurt ben en zij horen mij niet ik hun wel. dan breken ze de lijn weer af en dan kan ik weer uren proberen een afspraak te krijgen. Patienten en collega’s kunnen mij zo niet bellen. ik kan zo de  zorg niet meer waarborgen voor patienten met spoed gevallen

Kan met 4 G ook geen pagina’s openen. geen mails komen binnen ect.

Meerdere keren gebeld met KPN niemand weet hoe lang dit probleem nog gaat duren.

Betaal voor mijn  3 gb €25 per maand.  Erg veel en word wel afgeschreven maar ik krijg er niks voor terug!! ben er zo klaar mee. 

Help!!

 

 

 

of krijg via sms bericht thuis op wifi bericht dat mensen mij hebben gebeld terwijl mijn iphone niet over ging.

Heb al weken problemen met verbinding op mijn iPhone 11

Duurt lang als ik iemand moet bellen en dan hoort diegene mij niet. of diegene belt mij dan terug en hoort zij of hij mij nog steeds niet. Heel irritant. vooral als je ergens in de wacht staat en dan eindelijk aan de beurt ben en zij horen mij niet ik hun wel. dan breken ze de lijn weer af en dan kan ik weer uren proberen een afspraak te krijgen. Patienten en collega’s kunnen mij zo niet bellen. ik kan zo de  zorg niet meer waarborgen voor patienten met spoed gevallen

Kan met 4 G ook geen pagina’s openen. geen mails komen binnen ect.

Meerdere keren gebeld met KPN niemand weet hoe lang dit probleem nog gaat duren.

Betaal voor mijn  3 gb €25 per maand.  Erg veel en word wel afgeschreven maar ik krijg er niks voor terug!! ben er zo klaar mee. 

Help!!

 

 

 

of krijg via sms bericht thuis op wifi bericht dat mensen mij hebben gebeld terwijl mijn iphone niet over ging.

Herken de problemen met mijn IPhone 11. Bel 0800-0402 en dring erop aan dat je een ticket wil laten aanmaken.  Pas dan heb je recht op terugkoppeling van een oplossing, die overigens wel lang op zich laat wachten om eerlijk te zijn. Ik loop nu met twee toestellen rond, waarvan de 1 een oude IPhone 6S is en die als hotspot voor mijn 11 fungeert. Andere opties heb ik niet. Mijn dataverbruik is schrikbarend laag omdat ik vooral nu thuis blijf en Wifi gebruik. Bellen kunnen ze me dan op de 6S.


Dank Rinske en Wim

Ik ben ook al aan het rondvragen in mijn vriendenkring naar een oude iPhone.

Ga morgen direct bellen om ook een ticket aan te laten maken. Word vervolgt.

 

 

 


Beste @B-E, welkom! Het klopt wat Rinske en Wim zegt. Zeker even bellen om een ticket aan te laten maken als je tegen problemen aanloopt. Mijn collega's van de technische dienst gaan dan checks doen en we zullen contact met je opnemen! Dit kan middels een sms’je of telefonisch. 


Beste ,

 

ik heb ook 2 maanden  last van de iPhone kwalen en verbindingen enz..ik heb ook een ticket laten maken.

Er is mij vertelt dat ik terug gebeld zou worden en dat ze er mee bezig zouden zijn over een omruil voor een iPhone 13.Maar tot op heden geen sms en geen reactie ervan gehoord,ik bel zelf om de 4 dagen om te weten ofdat er nog iets nieuws is .

Had 3 dagen geleden gebeld en de kpn medewerker zei dat ik de nieuwe update moest downloaden en dat het probleem eigelijk opgelost moest zijn.Ik had de update geïnstalleerd maar nog steeds gesprek wegval en de telefoon word ook zeer snel warm .Vind het echt vervelend dat het zo moet gaan en geen sms krijg over updates ,en dat ik er met zoveel andere mensen zelf achter moet gaan .Vandaag is het weer de dag dat ik weer ga bellen of er al iets meer duidelijker is ,maar dit kan kpn eigelijk niet maken teveel onzekerheden en dingen die niet kloppen ook ik ben erg afhankelijk van mijn telefoon omdat ik in de zorg werk en geen andere gsm heb .

Maarja is altijd weer afwachten .

 


Kan er een medewerker van kpn hier op het forum mischien er naar kijken hoe het ervoor staat over deze iPhone 11 problemen?


Kan er een medewerker van kpn hier op het forum mischien er naar kijken hoe het ervoor staat over deze iPhone 11 problemen?

Ik ben geen moderator, maar ik kan je zeggen dat ze dit niet kunnen (of mogen). Velen van ons iPhone 11 bezitters zitten al 2-3 maanden op dit forum in afwachtende houding en krijgen enkel de nodige informatie door updates met elkaar te delen of door artikelen te lezen op Tweakers/Nu/RTL.

Via KPN kom je niet heel veel verder, helaas.


Kan er een medewerker van kpn hier op het forum mischien er naar kijken hoe het ervoor staat over deze iPhone 11 problemen?

Ik ben geen moderator, maar ik kan je zeggen dat ze dit niet kunnen (of mogen). Velen van ons iPhone 11 bezitters zitten al 2-3 maanden op dit forum in afwachtende houding en krijgen enkel de nodige informatie door updates met elkaar te delen of door artikelen te lezen op Tweakers/Nu/RTL.

Via KPN kom je niet heel veel verder, helaas.

In dat geval hier een update, iPhone 12 mini.. zelfde problemen al sinds ik bij KPN ben gekomen (Juni).

Heb spijt van mijn overstap van Vodafone.


Ik ben vandaag gebeld door kpn maar vind het zo krom .Ik krijg een swap iPhone 13 ALS !! Mijn iPhone 11 niet te repareren valt en als het wel te repareren valt dan krijg ik een prijsopgave  :( 5 dagen kwijt en dan kunnen ze kijken !!

Nou het is niet onze probleem dat de iPhone 11 niet goed deed tja de update van IOS  is iets beter maar m’n werk hoort me niet in de auto en het bereik is ook nog slecht …maar wij krijgen een prijsopgave !! Als die te repareren valt …waarom neemt kpn gewoon niet z’n verantwoordelijkheid.Nog steeds moet er betaald worden als je gsm nog te repareren valt .


Waar krijg je een prijsopgave van dan?

Hier dezelfde klachten met een huawei p30 en ook op een oude iphone 8. Dua het ligt niet alleen aan de iphone 11.

 

Je kan helaas verder niets dan wachten en regelmatig bellen om te kijken of je ticket niet stieken is gesloten. Een klacht indienen helot niet voor een oplossing maar wel voor een formeel traject


Reageer