Skip to main content

Sinds 02-01-2020 ben ik al bezig, om een claim via toestelverzekering rond te krijgen. Het is een heel verhaal. Daar ik een gereviseerd mobieltje heb, klopte het IMEI nummer niet. Voordat het eindelijk aangepast was, zat ik al op 23-01-2020. Volgende ochtend naar het toestelverzekering nummer gebeld en de medewerker meende, dat ik toch een ander nummer moest bellen. Toen ik zei dat ik helemaal niet meer ging bellen, keek hij iets beter op zijn scherm en verzekerde mij, dat hij het in orde zou maken. Tot op heden nog niets gebeurd. Dit is heel spijtig. Ten eerst betaal ik elke maand voor die toestelverzekering en ten tweede is het heel lastig, om zonder telefoon dingen te regelen. Ik weet wel, dat het vroeger ook ging, maar tegenwoordig loopt alles (bijvoorbeeld internetbankieren) en contact met mensen via de telefoon. Ik zit dus al bijna een maand zonder bruikbare telefoon.

Heel graag wil ik heeeeel spoedig een oplossing en tevens een goede telefoon en niet weer zo'n afdankertje.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @tdepechemode Welkom hier op het KPN Forum en goed dat je dit hier meldt. Uiteraard wil je niet te lang zonder telefoon zitten. Als het IMEI-nummer niet klopt -omdat een toestel tussentijds is vervangen of om een andere reden- dan kan dat inderdaad voor vertraging zorgen. De afhandeling van zaken hieromtrent gaan wel echt via de Claimsdesk en ik kan daar denk ilk niet veel extra's in betekenen, omdat men met jou contact moet hebben. Maar ik wil uiteraard kijken of ik iets kan herleiden. 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Gedaan.


Hallo @tdepechemode Dank je wel. Ik zie dat je ook via een ander kanaal contact hebt gezocht en een klacht hebt ingediend. Deze is nu in behandeling en ik zie dat er al een poging is gedaan om je te bereiken. Het heeft niet veel zin dat ik me hier ook nog in ga mengen, dan maak ik een lopend proces eerder ingewikkelder dan dat ik jou help. Ik ga er vanuit dat jullie elkaar snel te spreken krijgen en dat je ook via de Claimsdesk nu snel en goed geholpen wordt. Laat je weten hoe het is afgelopen? 


Reageer