Skip to main content

Goedeavond 

is het normaal dat je een vraag stelt aan de klantenservice en dat deze aangeeft je te gaan helpen en dan je in de wacht zet en naar huis gaat?

 

nu zit ik nog steeds zonder mobiele telefonie. 

 

is er nog een kans iemand te bereiken??

 

mvg TM

Hoe sneu het ook is voor je, vanaf morgen 8 uur is de klantenservice 0800-0402 weer beschikbaar


Beste @HertogPinjo,

Kun je eens vertellen wat er aan de hand is?

Krijgt u de e-Sim niet geactiveerd?


Hoi @HertogPinjo, de e-sim werkt dus niet, bel je daarover kom je niet tot een oplossing. Dat is natuurlijk niet hoe het zou moeten. 

Werkt de e-sim inmiddels? Zo niet kun je vertellen wat er aan de hand is? 

Maar vaak is het zo als deze niet wil activeren, dat je eerst een fysieke simkaart moet gebruiken. Daarna kan je de e-sim weer activeren. 


Goedemorgen. 

 

later op dezelfde avond naar de technische dienst gebeld (door via het inspreek bandje een ander probleem te melden dan het was). hier zat een dame die de tijd heeft genomen om me nog even te helpen. helaas was dit niet mogelijk omdat als je je telefoon van een E-sim voorziet en je je telefoon verliest of kapot gaat je deze niet meer over kunt zetten. 

je moet dan eerst een nieuwe analoge sim bestellen / halen. waarin ik dacht dat dit via de mijnkpn app ook zo zou kunnen.  

 

mij schiet hierdoor het nut van de E-sim een beetje voorbij. ben inmiddels bij een KPN winkel geweest en heb een nieuwe sim gehaald. dit is geheel gratis en daarmee een goede service. helaas wel 2 dagen offline geweest hierdoor.  Wat voor mij en mn werk toch de nodige frustraties heeft opgewekt. 

 

hoor graag wat anderen als nut zien in de e-sim.

mvg TM 


Fijn dat het nu werkt met de fysieke sim weer. 

Een e-sim kan bij sommige toestellen naast een fysieke simkaart. Je kan dan dus bijvoorbeeld een zakelijke en privé nummer combineren.