Skip to main content

Hallo allemaal,

Ik heb onlangs geprobeerd een mobiel abonnement aan te vragen via de KPN website, maar ik loop tegen een probleem aan. Telkens wanneer ik het formulier probeer in te dienen, lijkt er niets te gebeuren. Heeft iemand anders dit probleem ook ondervonden? Zo ja, zijn er oplossingen bekend?

Alvast bedankt voor de hulp!

Met vriendelijke groet,

Hallo @Thiago ,

Lastig dat het online aanvragen niet lukt. 
 

Mijn advies is om dan het abonnement aan te vragen via 0800-0402 of regel de aanvraag in een KPN-winkel. 


Hallo @Thiago, dit is voor mij de eerste keer dat ik van dit issue hoor. Wellicht dat het in een andere internetbrowser wel lukt en anders adviseer ik je de tips van @Noordzee ter harte te nemen als je graag bij KPN klant wil worden. 


Ik heb al meerdere browsers geprobeerd. Google Chrome, Firefox, Safari, normaal venster, incognitovenster, mobiele browsers en het werkte niet. Ik ga ze niet bellen. Als de dienst niet werkt op het internet om me aan te melden, ben ik bang dat het een nachtmerrie zal zijn voor elke andere dienst die ik misschien nodig heb. Misschien zal ik rechtstreeks contact opnemen met de Senior Vice President van Marketing op LinkedIn en hen laten weten waarom ze niet converteren op het internet.


Misschien zal ik rechtstreeks contact opnemen met de Senior Vice President van Marketing op LinkedIn en hen laten weten waarom ze niet converteren op het internet.

Ga er maar niet vanuit dat de Senior Vice President dit voor jou gaat oplossen. 
 

Als je niet wilt bellen, dan zou ik zelf kiezen voor een bezoek aan de KPN-winkel. 


Misschien zal ik rechtstreeks contact opnemen met de Senior Vice President van Marketing op LinkedIn en hen laten weten waarom ze niet converteren op het internet.

Ga er maar niet vanuit dat de Senior Vice President dit voor jou gaat oplossen. 
 

Als je niet wilt bellen, dan zou ik zelf kiezen voor een bezoek aan de KPN-winkel. 

Ik ga er niet vanuit dat ze het zullen oplossen, maar het zal in ieder geval intern aandacht krijgen, vriend. Aangezien het een groot probleem is voor marketingmensen om hun verkoopdoelen te halen.


Misschien zal ik rechtstreeks contact opnemen met de Senior Vice President van Marketing op LinkedIn en hen laten weten waarom ze niet converteren op het internet.

Ga er maar niet vanuit dat de Senior Vice President dit voor jou gaat oplossen. 
 

Als je niet wilt bellen, dan zou ik zelf kiezen voor een bezoek aan de KPN-winkel. 

En @Thiago ,

Wat zeiden ze in de KPN-winkel? 

Want daar zal je het probleem ongetwijfeld ook aan de kaak hebben gesteld…. 

 

En minstens zo belangrijk: 

Is het mobiel abonnement nu geregeld in de winkel? 

 


Deze aanpak voelt nogal ouderwets aan, vind je niet? Het idee dat klanten moeite moeten doen om naar een fysieke winkel te gaan voor een mobiel abonnement lijkt een overblijfsel uit het verleden. In de huidige concurrerende markt zouden telecombedrijven juist die extra stap moeten zetten om klanten te winnen en hun leven gemakkelijker te maken, niet andersom. De economie achter deze benadering klopt ook niet; waarom zou ik ongeveer 6 euro uitgeven aan reiskosten om slechts 1 euro per jaar te besparen op mijn abonnement? Het is tijd om dit model te heroverwegen voordat het irrelevant wordt.