Skip to main content

Hi @Marcia_ ik heb eenzelfde probleem met Recommerce. Ze beweren dat knopjes van de telefoon het niet doen en gebruikssporen vertoond. Ik heb expres lang gewacht over te gaan naar de Samsuns S23, omdat mijn S20 het nog prima deed en altijd in een hoesje heeft gezeten met bescherm glasplaatje erop. Nu ineens bieden ze mij 150 euro minder aan voor de telefoon. Echt ongehoord. Ik weet niet meer wat ik moet doen, ze reageren niet op de mail (zgn. binnen 24 uur). 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Ik heb eenzelfde probleem, je kan ze nergens te pakken krijgen. Mijn S20 was helemaal prima in orde, deed het goed. 100 euro extra inruil bovenop de geschatte waarde van 170. Nu beweren zij dat het product beschadigd is en dat knoppen niet meer werken. Telefoon heeft altijd in een hoesje gezeten + een nieuw bescherm glasplaatje erop gekregen. Ik weet gewoon niet meer waar ik moet zijn, KPN klantenservice weet het ook niet…

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Hi @Marcia_ ik heb tevens vragen bij hoe Recommerce oordeelt. Een Samsung S20 die helemaal goed is en geen krassen vertoond, wordt bij Recommerce aangeduid als beschadigd en knoppen die het niet meer doen. Hierdoor zou ik meer dan 100 euro minder ontvangen.

Ik heb de telefoon altijd in een hoesje gehad, een beschermplaatje erop en ik heb de telefoon zolang gehad, juist omdat er niets aan mankeerde (enkel dat de batterij langzamer werd). Recommerce is niet te bereiken en op de mail reageren ze ook niet.

Gebeld met KPN, maar ook hier kan niemand helpen. Ik ben enorm zoekende en uiters gefrustreerd. Ook omdat ik hier eerder een reactie over achtergelaten en deze verwijderd lijkt te zijn(?).

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Welkom op het forum @Bjornvangelder en dankjewel voor het delen van je bevindingen. Ik kan mij goed voorstellen dat hun beoordeling als een verrassing komt.

Het huidig advies is om te wachten op hun reactie, mocht je aan hebben gegeven dat het toestel bij verzending in orde was. Zij nemen opnieuw contact met je op om dit verder te bespreken en proberen dit binnen 24 uur te doen.


Hi @Frenk_ dank voor je reactie. Ik heb niks vernomen en we zijn ondertussen een week verder. Als ik niet binnen 8 dagen een actie onderneem, gaan ze er automatisch vanuit dat ik akkoord ben. Ik weet gewoon niet wat te doen...


Je hebt dus gereageerd op hun mail, maar daar zelf nog geen reactie op gehad begrijp ik? In dat geval raad ik je aan om voor de zekerheid hun contactformulier te gebruiken en te verwijzen naar je eerder gegevens reactie.


Hi Frenk, 

Ik heb nu eindelijk reactie. Ze beweren dat mijn telefoon niet in goede orde is ingeleverd en dat hij nog maar 18(!) euro waard is. Ik ben echt enorm zuinig met mijn spullen, de telefoon heeft altijd in een hoesje gezeten en een beschermhoes gehad. Ze beweren dat het scherm niet werkt en de knoppen niet. Het is echt ongehoord... ik kan dit echt niet verkroppen. Hoe kunnen jullie met zo'n organisatie in zee gaan, waar contact schier onmogelijk mee is en het riekt naar oplichting?

Ik weet niet meer wat ik moet doen. De telefoon terug vragen heeft vrij weinig zin, dus ik ben nu in een hoek gedrukt waar ik helemaal niet in wil zitten. Ik vertrouw KPN altijd op de goede service. Dit is echt een breuk met mijn zienswijze op jullie service.


Fijn om te lezen dat je uiteindelijk toch nog een reactie hebt gehad, al is de uitkomst niet wat je had verwachten. Je geeft immers aan dat je zuinig met je toestel bent geweest.

Hopelijk heb je voor jezelf een juiste keuze kunnen maken en ik zal je bevindingen uiteraard doorgeven!


Hi @Frenk_ ik ben inderdaad akkoord gegaan met de 100 euro minder die mij is beloofd, voor een telefoon in goede staat. Het is wel echt onbegrijpelijk dat zowel jullie, als Recommerce, onbereikbaar zijn in dit geval. Waarom zaken doen met een louchere partij als Recommerce? Had ik dit maar nooit gedaan. Ik had hem zelf voor meer kunnen verkopen… Het is de reinste oplichterij. Ik voel mij echt, echt enorm vervelend.