Ik zie het veel voorbij komen: het probleem met de iphone 11 en het bereik en verbinding.
Ik heb er zelf sinds mei ook last van. En geholpen worden? Ho maar. Zelfs de klantenservice helpt niet meer. “We zijn er mee bezig” is het antwoord wat je krijgt. Een paar weken geduld is terecht, maar na maanden nog geen oplossing vraag ik me af waar we mee bezig zijn. Als er problemen zijn en dit wordt gecommuniceerd en gecompenseerd, of er wordt in ieder geval meegedacht dan is dat al een heel ander verhaal.
Normaal zou ik geen topic starten maar nu ik gister in het buitenland stond in mijn eentje met een telefoon die NIKS deed, en volledig de weg kwijt was bedacht ik me dat dit de druppel was. En de rekeningen van de abonnementen die blijven doorlopen….
Kpn, alle trouwe klanten zijn er klaar mee zoals ik lees op dit platform, is het niet tijd voor klantgerichte hulp?? Ik begrijp dat 1 medewerker die hier waarschijnlijk op moet reageren niet zo veel kan doen. Maar waar is een landelijke oplossing (die na maanden toch wel verwacht zou mogen worden?) Er kunnen wel nieuwe telefoons ontwikkeld worden maar zorgen dat de ietwat oudere modellen werken is te veel gevraagd?
Ik hoop dat dit niet veel langer meer gaat duren.
Vraag
Problemen bereik & 4G iPhone 11
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.