Iphone 11 256 GB
Meerdere fouten gemaakt door kpn medewerkers en beloften gedaan die niet nagekomen zijn.
In mei gemeldt dat we slecht of geen bereik hebben met onze toestellen iphone11.
Regelmatig contact gehad , er werdt gezegd , heb geduld wordt aan gewerkt u wordt teruggebeld. Is een bekend probleem en gaan het oplossen.
U krijgt u abonnemetsgeld teruggestord.
Ik ben nooit terugebeld!
(Ondertussen toen al zelf 1 toestel vervangen, eindnummer 3040).
En er is niets teruggestord!
Ik kreeg mail dat er een iphone 13 zou worden toegestuurd en de oude 11 moest binnen 2 weken worden teruggestuurd.
Op straffe van € 552 als dit niet zou gebeuren.
Maar ik kreeg een 128 gb toegestuurd ipv 256 gb en moest deze binnen twee weken inleveren.
Weer gebeld en er werd mij gezegd dat ik mijn oude iphone 11 moest opsturen zodat ze konden zien dat het werkelijk om een 256 gb toestel ging. En voorlopig het met de nieuwe iphone 13 met 128 gb moest doen.
En ik binnen een week op vrijdag terug gebeld zou worden. Hoe één en ander geregeld ging worden, zou ik dan horen.
Helaas .Ik werd wederom niet teruggebeld.
Zelf weer contact opgenomen en weer beloofd dat ik maandag terugebeld zou worden.
Maandag werd ik weer niet teruggebeld.
Weer zelf contact opgenomen aan het einde van de dag , en die beste meneer Gabriel kwam na meerdere malen doorgeschakeld te hebben intern met een afdeling waar hij mij niet mee wilde doorschakelen , met de boodschap dat ik ook deze iphone op moest sturen!!!!!
Waarheen dan? Wist hij niet!
En Waardoor ik dus helemaal geen telefoon zou hebben.
Ik heb de beste man vriendelijk bedankt maar in sprookjes geloof ik niet meer.
Het vertrouwen is tot minder dan 0 gedaald ondertussen in Kpn.
Ik vond een klachten webpagina van kpn waar ik terugebeld.
Deze nog maar eens geprobeerd en waarlijk ik werd teruggebeld door ene Gert Jan.
Het hele verhaal gedaan en deze ging het uitzoeken want dit kon niet zo zei hij.
En ook kijken of hij voor mijn vrouw iets kon doen omdat haar toestel door mijzelf al vervangen was voor een oudere die wel werkte.
Volgende dag vandaag(19 nov) belde hij terug dat ik inderdaad ook de nieuwe telefoon moest opsturen en hij het heel vervelend vond maar dit was wat hij van “ hogerhand had meegekregen”.
Jammer dat “hogerhand” mij niet te woord wil of kan staan.
Want zou u uw telefoon opsturen naar een bedrijf wat in mijn geval zich totaal niet aan afspraken of toezeggingen houdt???
En ik alleen nog een simkaart in mn handen overhoudt. Hoe moet ik mn werk doen zonder telefoon?
Ik wordt nu teruggebeld door een klachten afdeling van jullie. Is mij beloofd door Gert Jan.
En hoop op een eerlijke oplossing waarin ik schadeloos wordt gesteld en u mijn oude of nieuwe gsm toestuurd met 256gb.
Dan zal ik het huidige toestel van jullie de iphone13 met 128 gb terugsturen.
MvgTB