Skip to main content

Ook ik heb inmiddels al bijna 2 maanden problemen met mijn iPhone 11. Eerst met internet, maar de laatste paar weken is daar ook bellen bij gekomen en problemen met internet zijn groter geworden Nauwelijks internet als ik buiten de deur ben, en bellen duurt lang, en regelmatig wordt de verbinding verbroken als ik opneem. Ook horen mensen me niet als ik wel verbinding heb. 
Gemeld bij KPN en ze zouden me terug bellen. Hebben ze inmiddels 2 keer geprobeerd in 6 dagen, maar helaas, als ik opneem verbreekt de verbinding en het nummer waarmee ze bellen wordt niet opgenomen als ik terugbel. Dus weer gebeld naar het algemene nummer. Ze zeggen dat als ze de volgende keer bellen en dit gebeurt weer dat ze kijken voor een oplossing. Geen idee wanneer ze weer gaan proberen te bellen, en ondertussen 24/7 ergernis. Het is een zakelijke telefoon, kan niet weg omdat mijn abonnement nog loopt. Ga ook maar een rondkijken of er iemand een ouder toestel te leen heeft, want dit kan dus echt echt echt niet. Begrijp dat er iets mis kan gaan, maar service is heel erg matig

Hoi @Heeren . Dat klinkt niet goed.  Helaas kan ik op het forum niks voor je doen.

Het is belangrijk om dit bij ons te melden zodat er een ticket voor je wordt aangemaakt. Zo te lezen is dat gebeurd maar het is belangrijk om dat zeker te weten. Is er misschien een ander contactnummer waarop de technische dienst jou kan bereiken? Zo ja, dan zou ik die doorgeven via 0800 0402. 


Hallo Erwin,

 

Dank voor je reactie. Inmiddels ben ik er in geslaagd het nummer waarmee ik door KPN gebeld werd op te nemen, maar helaas… Het ging over mijn nieuwe glasvezel aansluiting en niet over mijn storing. Enige communicatie tot nu toe is een sms met daarin de mededeling dat ze er aan bezig zijn. Er is inderdaad een ticket aangemaakt, dat heb ik al wel gecontroleerd.

 


Reageer