Skip to main content

Hi,

Inmiddels al heb ik enkele maanden (vanaf april 2024) last van wegvallend geluid tijdens het bellen + geen internet. Bij deze een opsomming van de stappen die ik heb ondernomen:

  1. Nieuwe iPhone 12 gekocht (april 2024)
  2. Nieuwe AirPods gekocht - destijds dacht ik dat het daar aan lag (mei 2024)
  3. Nieuwe simkaart via KPN 
  4. Andere iPhone 12 geprobeerd 
  5. iPhone 13 gekocht (juli 2024)
  6. E-sim geprobeerd (juli 2024)
  7. Nieuw nummer geprobeerd - KPN (juli 2024)

Echter, het probleem blijft! Zeer vervelend i.v.m. werk om zo slecht bereikbaar/verstaanbaar te zijn. Ik heb inmiddels al erg vaak de klantenservice gebeld. Diverse dingen gehoord: “mevrouw, u wordt binnen 2 weken teruggebeld. De technische afdeling is ermee bezig. Het heeft geen zin om zo vaak te bellen, ze zijn er druk mee bezig. Ze bellen iedereen op volgorde. Er is een ticket. Geduld. Et cetera…” 

Ik zie op dit moment geen oplossing. Ik heb inmiddels een iPhone 13 maar het probleem is niet verminderd en/of verholpen. Heb via werk een nieuw nummer (KPN) geprobeerd - zowel E-sim als een fysieke simkaart - maar ook dit helpt niet. Bellen naar de klantenservice heeft tot nu toe geen resultaat opgeleverd. Mijn eerste melding dateert van begin april, dat is inmiddels bijna 5 maanden geleden zonder enige vorm van communicatie (op 1 smsje na over het niet betalen van abonnementskosten, echter worden deze nog maandelijks afgeschreven). 

Graag verneem ik welke stappen ik kan/moet ondernemen om dit op te lossen. Geduld is een schone zaak zeggen ze, maar dit duurt wel erg lang zonder enige vorm van communicatie. 

​​​​​​​Alvast bedankt! 

Welkom op de community @Kelly1992-, we zien hier meer meldingen over inderdaad, en de technische dienst is er mee bezig. Als er nog geen ticket is, is het advies om te bellen om een ticket aan te laten maken. Jij hebt al een ticket zeg je, dus de technische dienst is er al mee bezig. 

Vanaf dat moment is het, zoals je zelf ook al zegt, afwachten. Wij hebben hierin geen andere opties.


Reageer