Skip to main content

Ik heb me maanden geleden hier al gemeld met mijn klacht over mijn iPhone 11. Voor 19 december dus. Tot op heden ben ik niet gebeld en in al mijn pogingen (en dat zijn er inmiddels heel wat!) bij de klantenservice word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Niks geen passende oplossing, een mailtje waarin je gevraagd wordt je toestel op te sturen en 4-5 weken zonder telefoon te zitten. Kan iemand die wel hart voor een klant heeft dit nu eindelijk eens oppakken? 

Hallo @Kimjanssen1984, ik zie dat er voor jou een melding is aangemaakt voor de technische dienst. Zij hebben bij jouw de problemen die spelen met de iPhone 11 geconstateerd en doorgezet naar voor verdere afhandeling. Dat is ook de reden dat je de e-mail hebt ontvangen met het verzoek het toestel op te sturen. De verwerkingstijd, van de ontvangst van het defecte toestel door Reconext tot het uitsturen van een nieuwe iPhone 12, is gemiddeld 3 werkdagen.  Dus je zult zeker geen 3-5 weken zonder toestel komen te zitten. 

De instructies om jouw iPhone 11 aan te melden voor vervanging, heb je in de de eerdere genoemde e-mail ontvangen. 


Hoi Jeroen.

bedankt voor je reactie. Ik heb vandaag inderdaad een mail gekregen van de technische dienst maar dat is een mail waarin staat dat ik mijn toestel ter reparatie kan aanbieden. Daar wordt nergens gezegd dat ik een vervangend toestel krijg. Ik heb straks iemand van de klantenservice gesproken en die zei dat ik anders maar naar een kpn winkel moet gaan voor eventueel een leentoestel of een vergoeding. Dat het ongeveer 4 a 5 weken duurt voordat ik mijn telefoon weer terug heb. Ik snap er ondertussen niks meer van. Wat is nou de bedoeling? 
 

dit staat in de mail die ik ontvangen heb:

 

Beste mevrouw Janssen,

 

Uw melding over verbindingsproblemen hebben wij ontvangen en laten nakijken. Wij kunnen uw probleem helaas niet op afstand voor u oplossen.

Wij verwijzen u daarom graag door naar onze reparatie afdeling. Eventuele reguliere onderzoekskosten zullen wij uit coulance voor u vergoeden.

Via de onderstaande link kunt u uw toestel ter reparatie aanbieden.

https://reparatie.kpn.com

Met vriendelijke groet,

Team KPN.

Wilco Mol


Ik snap de verwarring maar de situatie is zoals ik deze gister heb geschetst:

ik zie dat er voor jou een melding is aangemaakt voor de technische dienst. Zij hebben bij jouw de problemen die spelen met de iPhone 11 geconstateerd en doorgezet naar voor verdere afhandeling. Dat is ook de reden dat je de e-mail hebt ontvangen met het verzoek het toestel op te sturen. De verwerkingstijd, van de ontvangst van het defecte toestel door Reconext tot het uitsturen van een nieuwe iPhone 12, is gemiddeld 3 werkdagen.  Dus je zult zeker geen 3-5 weken zonder toestel komen te zitten. 


Hallo @Onbereikbaar met kpn i phone11,

Als je problemen ervaart met de bereikbaarheid in combinatie met de iPhone 11 en heb je dit nog niet gemeld? 
 

Om de klachten te laten registreren neem je contact op met de klantenservice via 0800-0402.  De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer 0800 – 8200008.