Skip to main content

Beste KPN,

Zoals zoveel van jullie klanten loop ook ik inmiddels al een half jaar rond met dit probleem. Dit heeft mijn vader met hetzelfde account als waarmee ik dit bericht nu ook schrijf al maanden geleden gemeld in het hopelijk welbekende forum: “Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11". Hier is echter nooit een reactie op gekomen en ben ik ook nooit op de SMS-lijst geplaatst die updates zou moeten geven over het probleem. Sinds ongeveer een maand geleden ben ik aan het proberen om zelf maar een oplossing bij jullie te vinden, aangezien het lijkt dat ik nog héél veel langer kan wachten tot jullie ergens mee komen.

Ik heb inmiddels al meermaals contact gehad met de klantenservice. Eerst zou ik binnen vier werkdagen door de technische dienst teruggebeld worden om een oplossing te vinden, maar dit is niet gebeurd. Dus maar weer bellen met de klantenservice en dit maal moest ik maar mijn toestel ter reparatie opsturen, wat ik al erg vreemd vond aangezien het hier naar mijn beste weten om een software probleem gaat en dat niet te verhelpen is door onderdelen te vervangen, maar dit terzijde. Vandaag heb ik vernomen dat die reparatie afgerond is, maar dat er (voorspelbaar) geen defect geconstateerd is. Telefonisch kom ik niet verder en hier is eerlijk gezegd mijn geduld ook voor op, dus probeer ik het nog maar eens via de forums.

Graag krijg ik dit keer wél reactie op een bericht of word ik wél door de KPN gebeld en hoef ik niet zelf te bellen en kunnen we (eindelijk) tot een oplossing komen.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste @P. van Venrooij, jammer om te lezen dat je geen reactie hebt gekregen in het grote topic hierover. Mogelijk is jouw bericht gemist door de grote stroom aan reacties. Mijn excuses hiervoor. Als jouw toestel nu opgestuurd is ter reparatie, dan zou er in principe een vervangend toestel beschikbaar moeten zijn als het betreffende defect geconstateerd is. Ik begrijp uit jouw verhaal dat dit niet het geval is. Mijn advies is toch om opnieuw telefonisch contact op te nemen met de KPN Reparatiedesk. Ik stuur je het telefoonnummer in een privébericht