Skip to main content
Vraag

Problemen met iPhone 11 sinds augustus 2024

• February 10, 2025
  • 6 reacties
  • 163 keer bekeken

Beste,

Erg teleurgesteld vandaag in KPN. ik heb een Iphone 11 en slecht tot geen mobiel internet. Begonnen in augustus 2024, vervolgens een andere iphone 11 gekocht omdat ik dacht dat dit aan het toestel lag. Vervolgens toont ook deze iphone 11 hetzelfde probleem, nieuwe simkaart besteld, ook dit maakte geen verschil. Vervolgens moet ik er via een tv programma achter komen dat er meer mensen zijn die problemen ervaren. Probleem heeft zich na update vanzelf opgelost. Nu sinds 2 maanden weer dezelfde problemen. Klantenservice ingeschakeld en deze geven aan dat ik het toestel kan opsturen voor reparatie, fijn! 
Helaas lijkt een reparatie alleen mogelijk te zijn als het toestel is aangeschaft bij KPN, wat in mijn geval niet het geval is daar ik een SIM only abonnement heb. Er is dus geen oplossing mogelijk voor dit probleem? Een nieuwe telefoon kopen, of overstappen naar een andere provider. Helaas gaat het de laatste optie worden. Ik vind het erg jammer dat ik noodgedwongen weg moet bij KPN
Ik ben al sinds mijn eerste mobiele telefoon klant bij KPN en ook alles in huis en het gezin loopt bij KPN. Ook mijn voordelen moet ik nu noodgedwongen opzeggen.

Erg jammer dat KPN dit probleem niet onder controle krijgt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 17, 2025

Goedemiddag ​@JackdeVries123 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!
Allereerst excuses voor deze late reactie. Ik begrijp je teleurstelling en kijk graag of hier nog iets aan is te doen. Daarvoor heb ik wel je gegevens nodig. Zou jij daarom je profiel in willen vullen en kun je me een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 17, 2025

Gedaan!

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 18, 2025

Bedankt voor het invullen van je profiel ​@JackdeVries123!
Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je op 31 januari een mail hebt ontvangen om je toestel op te sturen ter reparatie. In die mail vind je een link die je doorverwijst naar deze pagina op onze website. Had je hier al naar gekeken?

• Deelnemer
  • March 16, 2025

VRESELIJK, ook bij mij valt steeds de 4 G weg. Diverse meldingen gemaakt. Ook hier de oplossing stuur je mobiel op en dan gaan we eea controleren. WAT EEN OPLOSSING!!!!!!!!!!!  Zoveel meldingen dan moet ik hem opsturen wordt deze gecontroleerd ik zit zonder telefoon enz. enz. WAARDELOOS.

Dan kan je wel zeggen in eerdere berichten KPN is niet waardeloos maar hier zijn zoveel klachten en het wordt niet opgelost. Ook ik betaal gewoon mijn kosten aan de KPN en krijg ergernis terug.

AUB. KPN LOS DIT PROBLEEM NU EENS OP, ik betaal en baal.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • March 17, 2025

Goedemorgen ​@nyons , ontzettend naar natuurlijk dat je zoveel problemen ervaart en ik begrijp je onvrede. Om tot een oplossing te komen kan ik je helaas niets anders adviseren dan het toestel toch op te sturen. 

• Deelnemer
  • March 17, 2025

Hoi Jan thx voor je reactie maar gelet op wat er bij andere is gebeurd en we weten waar het aan schort. Daarbij rekening houdende dat ik de telefoon enige tijd moet missen ge ik hem echt niet opsturen. Dan lijkt mij maar 1 oplossing na jaren bij de KPN en hetnet te hebben gezeten dan echt al jaren meer dan 15 jaar besluit ik dan toch om over te gaan stappen.