Skip to main content

Problemen met mobiel bereik en wifi op iPhone 11

• April 25, 2025
  • 7 reacties
  • 53 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Schandelijk. Onze dochter heeft dezelfde problemen met haar Iphone 11. De optie die geboden wordt het toestel ter reparatie op te sturen is geen optie aangezien ze niet zonder een toestel kan in verband met haar studie. Binnenkort gaat ze op vakantie en is dus niet in staat fatsoenlijk bereikbaar te zijn. Vorig jaar was ze 14 dagen van de aardbodem verdwenen. Zeer kwalijk dat je aan het lijntje wordt gehouden.

Wij (4 personen) denken er hard over na om ook over te stappen. 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

April 25, 2025

Heeft u de topics die al jaren over dit onderwerp gaan al gelezen? Zo niet dan hoef ik ook niet de verder ongetwijfeld goed bedoelde suggesties te ontvangen.

• Dit probleem betreft 4G in Nederland, alleen op het netwerk van KPN. U geeft aan dat dit op vakantie gebeurd? Tenzij dit op vakantie was in eigen land, kan het in het buitenland niet gebeuren.
  • U geeft aan dat de WiFi niet oké is, een wifi modem in een telefoon is heel wat anders dan een 4G modem. Dit probleem is niet gekoppeld aan het netwerk van KPN, dus ook niet hun probleem.
  • Daarnaast hebben niet alle iPhones dit probleem, daarom moet hij eerst getest worden middels het opsturen. Wat inderdaad in de praktijk lastig is, maar het zijn wel de regels op het moment.

​@Joop E, ik heb je berichten afgesplitst naar een topic voor jezelf. Ik lees dat het toestel in kwestie ook problemen heeft met wifi. Dat betekent dat het hier gaat om problemen die in ieder geval deels anders zijn dan in het topic waar jij reageerde. En dan is het handiger om dit apart te behandelen. Ik zie ook dat je al wat antwoorden hebt gekregen. En vanuit KPN kan ik me daar alleen maar bij aansluiten. Om dit toestel nagekeken te krijgen is er geen andere manier dan hem eerst opsturen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • April 25, 2025

Schandelijk. Onze dochter heeft dezelfde problemen met haar Iphone 11. De optie die geboden wordt het toestel ter reparatie op te sturen is geen optie aangezien ze niet zonder een toestel kan in verband met haar studie. Binnenkort gaat ze op vakantie en is dus niet in staat fatsoenlijk bereikbaar te zijn. Vorig jaar was ze 14 dagen van de aardbodem verdwenen. Zeer kwalijk dat je aan het lijntje wordt gehouden.

Wij (4 personen) denken er hard over na om ook over te stappen. 

Als ze naar het buitenland gaat moet het gewoon werken, het betreft enkel het Nederlandse netwerk.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 25, 2025

Het gaat niet alleen om slecht bereik op het 4G netwerk maar ook om slecht of geen wifi bereik 

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • April 25, 2025

Het gaat niet alleen om slecht bereik op het 4G netwerk maar ook om slecht of geen wifi bereik 

Maar dan is uw / dochters toestel niet goed.

Een toestel heeft twee jaar garantie, u kunt hem als u nog garantie heeft aanbieden ter reparatie.

Buiten de garantie moet u zelf de kosten betalen omdat dit niet veroorzaakt wordt door KPN.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 25, 2025

Heeft u de topics die al jaren over dit onderwerp gaan al gelezen? Zo niet dan hoef ik ook niet de verder ongetwijfeld goed bedoelde suggesties te ontvangen.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • April 25, 2025

• Dit probleem betreft 4G in Nederland, alleen op het netwerk van KPN. U geeft aan dat dit op vakantie gebeurd? Tenzij dit op vakantie was in eigen land, kan het in het buitenland niet gebeuren.
  • U geeft aan dat de WiFi niet oké is, een wifi modem in een telefoon is heel wat anders dan een 4G modem. Dit probleem is niet gekoppeld aan het netwerk van KPN, dus ook niet hun probleem.
  • Daarnaast hebben niet alle iPhones dit probleem, daarom moet hij eerst getest worden middels het opsturen. Wat inderdaad in de praktijk lastig is, maar het zijn wel de regels op het moment.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • April 25, 2025

​@Joop E, ik heb je berichten afgesplitst naar een topic voor jezelf. Ik lees dat het toestel in kwestie ook problemen heeft met wifi. Dat betekent dat het hier gaat om problemen die in ieder geval deels anders zijn dan in het topic waar jij reageerde. En dan is het handiger om dit apart te behandelen. Ik zie ook dat je al wat antwoorden hebt gekregen. En vanuit KPN kan ik me daar alleen maar bij aansluiten. Om dit toestel nagekeken te krijgen is er geen andere manier dan hem eerst opsturen. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 27, 2025

Onze dochter heeft dezelfde problemen met haar Iphone 11. De optie die geboden wordt het toestel ter reparatie op te sturen is geen optie aangezien ze niet zonder een toestel kan in verband met haar studie. Binnenkort gaat ze op vakantie en is dus niet in staat fatsoenlijk bereikbaar te zijn. Vorig jaar was ze 14 dagen van de aardbodem verdwenen. Vrij laat daarna een ticket aan laten maken.  Zeer kwalijk dat je aan het lijntje wordt gehouden.

Admin: reactie verplaatst naar bestaand topic