Skip to main content

Ik heb ook problemen met recommerce, er worden om documenten gevragen ? 

Ik had dezelfde deal als J0b0

100 euro bonus als ik de iphone 15 zou bestellen. 

 

Welke documenten ? Men weet daar wel meteen al mijn gegevens als ik de telefoon nog op moet sturen maar daarna word het voor mijn gevoel een wazig verhaal. Vindt dit niet fijn zoals het nu gaat. Ze bieden een prijs voor de telefoon, nadat de telefoon is opgestuurd dus je hem ook kwijt bent dan komen ze met een ander verhaal. 

Krijg hier geen fijn gevoel bij zoals dit nu loopt…

Zou er iemand bij KPN mij kunnen helpen ? 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor bericht aangemaakt

 

Ook nog steeds niks vernomen van recommerce…


Kan iemand van KPN mij helpen met dit probleem ? 


Beste KPN,

 

Dit zijn malafide praktijken bij recommerce.

Als ik terug ga zoeken op problemen met recommerce dan is dit al een hele tijd aan de gang, zeker een jaar geleden klagen mensen over dezelfde problemen als nu. Ik ben zeer tevreden over KPN maar door dit soort zaken voel ik mijzelf toch wel te kijk gezet worden, en daar ben ik niet zo blij mee uiteraard. Door de bonus die ik eigenlijk zou krijgen is mijn keuze gevallen op de iphone15, nu 1 week in bezit van de iphone15. Zie ik nu dat de iphone15 ook nog eens met 250 euro is afgeprijs…

Nu voel ik mijzelf eigenlijk 2x te kijk gezet worden door jullie…

Ben niet meer zo’n tevreden klant op dit moment helaas. 


Hi @Roy013,

Wat jammer dat je op het moment zo ontevreden bent 😕 Heb je hierover contact via de mail met Recommerce? Zo ja, zou je dan daar kunnen vragen om welke documenten het precies gaat? Recommerce is een partij waar wij gebruik van maken in het kader van duurzaamheid en ze doen hele goede dingen. Echter gaat er ook wel eens wat fout bij het afhandelen van een inruil en als dat gebeurt kunnen wij eigenlijk alleen maar doorverwijzen naar de klantenservice van Recommerce aangezien wij zelf verder buiten dit proces staan. Ik weet dus niet welke documenten ze precies willen hebben, maar als jij mij daar meer over kan vertellen, kan ik jou vervolgens wel uitleggen hoe je aan de juiste documentatie kan komen!

Mocht je nog geen contact hebben via de mail, wil ik je aanraden om nu alsnog via contactformulier om hulp te vragen!

 


Hoi,

 

Dankjewel voor je antwoord.

Het contact met Recommerce verloopt heel stroef. Ik weet op dit moment ook niet welke documenten ze bedoelen. Het enigste wat ik na 5 dagen en 6 mails verder heb gekregen dat ze het naar de juiste afdeling hebben doorgestuurd. 

Als ik bij jullie een abbonement afsluit dan geef ik ook aan dat ik het bedrag ga betalen wat jullie vragen voor jullie diensten toch ? Stel dat ik dit niet ga betalen dan komen wij ook in een conflict. Dan moet dat zo snel mogelijk opgelost worden. Ik krijg een bedrag te zien en voor dat bedrag verkoop ik mijn telefoon. Stuur hem op, telefoon is weg en op dat moment word het bedrag met 100 euro verlaagd. Heel apart toch. Ik zou iedereen aanraden om toch eens goed na te denken over zaken doen met Recommerce. In het kader van duurzaamheid kun je ook op marktplaats je telefoon verkopen daar komen mensen elkaar tegemoet en worden afspraken nageleefd. Je hebt in ieder geval niet je telefoon opgestuurd voordat je je geld hebt ontvangen. Het vertrouwen waarmee ik dit verhaal begonnen ben is grotendeels omdat jullie als KPN met dit bedrijf samen willen werken. 


Hmm, als ze documenten van je vragen maar vervolgens niet concreet uitleggen wélke documenten, dan wordt het natuurlijk knap lastig om dit bij ze aan te leveren @Roy013  🤔

Dat je hier niet echt goed mee verder wordt geholpen, dat is natuurlijk niet ok. Ik wil je nu dan ook aanraden om te bellen met onze telefonische klantenservice via 0800 - 0402. Je kunt daar situatie daar uitleggen zodat er een achterliggende afdeling aangestuurd kan worden die navraag kan doen bij Recommerce. De ‘gewone’ klantenservice heeft zelf niet de mogelijkheid om dit te doen, vandaar dat we die andere afdeling hiervoor in moeten schakelen.

Mijn excuus voor de ontstane situatie, ik hoop dat de bonus nu toch snel uitgekeerd zal worden! 


tradein+nl@recommerce.com

Probeer die eens te mailen en anders toch advies van Maja de klantenservice de situatie laten escaleren via desbetreffende afdeling en geef de trade in nummer ook door


Goedemorgen,

 

Ik heb gisteren uiteindelijk dit mail adres door gekregen van Recommerce, dankjewel voor je antwoord. Ik hoop nu ergens te komen uiteindelijk. 


Ik heb tot op heden nog steeds niks vernomen van Recommerce…

 


Dat duurt nu toch echt allemaal wel heel erg lang @Roy013 ☹️

Dan wil ik je nu toch het volgende adviseren:

Dat je hier niet echt goed mee verder wordt geholpen, dat is natuurlijk niet ok. Ik wil je nu dan ook aanraden om te bellen met onze telefonische klantenservice via 0800 - 0402. Je kunt daar situatie daar uitleggen zodat er een achterliggende afdeling aangestuurd kan worden die navraag kan doen bij Recommerce. De ‘gewone’ klantenservice heeft zelf niet de mogelijkheid om dit te doen, vandaar dat we die andere afdeling hiervoor in moeten schakelen.

 


Ik heb zojuist telefonisch contact gehad, die kunnen helaas ook weinig met de klacht. Er is geen mogelijkheid om telefonisch Recommerce te bereiken ook niet voor de medewerkers van KPN. De medewerkster van de klantenservice schrok ook van het aantal klachten dat er al liggen. Er word een melding van gemaakt, ben ik op dit moment nog niet mee geholpen maar goed. Ik wil nogmaals de mensen aanraden om hier niet zomaar op in te gaan om je telefoon op te sturen voor een zogenaamde afgesproken bonus….


Goed dat er een melding van is gemaakt @Roy013, ik heb je overigens ook nog even een privébericht gestuurd met een aanvullende vraag!


Reageer