Skip to main content
Vraag

Problemen met Samsung S25FE, wifi en KPN thuisinternet verbinding

  • June 26, 2026
  • 3 reacties
  • 70 keer bekeken

Ik ben al jaren klant bij jullie maar dit keer, ben ik ontevreden. Me telefoon doet heel raar, me pagina valt vaker weg, whatsapp lijkt fotos te veranderen van mij contacten, wifi pakt vaker niet dat ik melding krijg op me telefoon, me telefoon word heel warm na langere gebruik, baterij gaat snel leeg. Verder kwa bellen en internet ben ik altijd tevreden. Alleen dit irriteert me en baal dat nergens echt revieuws te vinden waren over samsung s25fe, anders had ik andere toestel gekozen. Telefoon inleveren kan ik niet en nieuwe kopen best prijzig. En de thuisinternet doet ook vaker niet. Jammer

3 reacties

JanD
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+19
  • Wijsgeer
  • June 26, 2026

Beste ​@Do61123 dat je niet tevreden bent over de Samsung is jammer, maar daar kan KPN helaas ok niets aan doen.

Heb je al met de helpdesk van Samsung contact opgenomen?


  • Wijsgeer
  • June 26, 2026

@Do61123, er zijn veel klachten over de Samsung S25FE icm vooral de KPN Experiabox V10 router. Heb jij deze ook? Voor bijna alle klanten helpt het om IPv6 in de router uit te zetten. 
Dan moet je inloggen op http://192.168.2.254 , dan links op het scherm naar “Internetverbinding” en vervolgens bovenin tabje “IPv6” kiezen. Daar kan je het schuifje uitzetten.

Zie bijvoorbeeld ook:

Er zijn ook meldingen hierover voor de experiabox 12.

Zelf heb ik ook vergelijkbare klachten met een V10 maar dan op een oude IPad. Soms zet ik IPv6 weer aan maar na een aantal dagen krijg ik dan weer zeer trage en niet of nauwelijks werkende apps of websites. Dan zet ik IPv6 weer uit en alles werkt weer vlot.

Voor zover ik weet is de S25FE een prima telefoon.


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 27, 2026

Hier ook S25 FE, ​@Do61123 .

In het kpn modem, zeker de V10, dien je IPv6 uit te zetten. Dat doe je onder 'internet'. Dan functioneert ie als een zonnetje. 

Helaas is dat wat lastig als je bij anderen op de wifi bent. Dan is 5G te prefereren.