Skip to main content
Vraag

Problemen met smartwatch kunnen niet opgelost worden door KPN?

• 3 januari 2025
  • 11 reacties
  • 80 keer bekeken

Ik heb precies hetzelfde en ze hebben een ticket aangemaakt en helaas zeggen ze dat ze het niet kunnen oplossen en dat ik maar naar Apple moet? Dat lijkt me niet. 

dit is toch raar. Het zit in de Multisim en KPN. Niet in de Watch.

help.

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag. Oorspronkelijke topic

11 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7318 reacties
  • 13 januari 2025

Goedemiddag ​@Jepperdepeppie . dank voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community, al is de aanleiding natuurlijk een heel stuk minder :(

Lastige kwestie dit. Ik zag dat je je profiel al had ingevuld (waarvoor dank, zo heb ik direct mee kunnen kijken) en zie dat je hier op 3 januari voor het laatst contact over hebt gehad en dat je toen inderdaad bent doorverwezen naar Apple. Heb je hier nog wel contact over gehad met Apple? Mocht dat het geval zijn, ben ik vooral benieuwd wat daar precies is uitgekomen. Vanuit daar denk ik graag verder met je mee!

Dag Jan,

Gekoppeld aan mijn juiste account, vandaar nu een andere inlognaam hier.

dank voor je reactie; ik heb zelf geen contact opgenomen, maar online overal gelezen dat Apple hier niets mee kan.

ik wil graag dat KPN mijn multisim definitief verwijderd dan wel uitzet zodat ik het proces opnieuw kan starten.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 25 januari 2025

Kan ik een reactie krijgen? Willen jullie alsjeblieft de simkaart verwijderen?

Dit loopt al sinds december. Niet tof.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7318 reacties
  • 29 januari 2025

Goedemorgen ​@Jepperdepeppie., ik zie dat je hier afgelopen zaterdag over hebt gebeld met onze helpdesk en dat zij het proces om de Multisim te verwijderen in gang hebben gezet. Mochten er toch nog kosten worden afgeschreven, dan kun je deze terugvorderen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 31 januari 2025

Hoi!

hoe lang duurt het? De Multisim staat nog steeds ‘aan’.

ik wil dat hij weg is zodat ik opnieuw kan aanvragen omdat het activeren niet kan. Kan mijn abonnement an sich niet ‘gereset’ worden?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 1 februari 2025

Kan iemand dit doen??

Remco van KPN schreef:

Ik heb het abonnement een setje gegeven @rembrand20! Je kan binnen enkele uren weer een poging wagen om het te activeren in combinatie met de nieuwe telefoon! Ik hoor graag of het gelukt is.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 1 februari 2025

Deze melding kan je krijgen als je jouw multisim aan een nieuw toestel probeert te koppelen. Het is belangrijk om de multisim eerst te verwijderen via jouw oude toestel. Daarna kan je jouw smart watch koppelen aan jouw nieuwe telefoon en hierop multisim activeren. Kijk hierboven voor de instructies.

Lukt dit nou niet? Dan kan het zijn dat jouw multisim onder water actief is gebleven. In dat geval maak je een belafspraak. Onze telefonische klantenservice kan de multisim uit jouw abonnement verwijderen. Daarna kan jij deze zelf opnieuw activeren.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7318 reacties
  • 10 februari 2025

Hoi ​@Jepperdepeppie, excuses voor deze late reactie!

Ik heb even voor je gekeken en de Multisim is nu niet meer actief. Dit zou betekenen dat jij nu een nieuwe aan kunt vragen. Wil je me laten weten of dit nog is gelukt?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 10 februari 2025

Helaas. Onveranderd.

in de app;

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7318 reacties
  • 10 februari 2025

Bedankt voor je terugkoppeling ​@Jepperdepeppie!
Ik ga hiermee aan de slag en kom hier zo snel mogelijk bij je op terug (ik hoop morgen al). 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7318 reacties
  • 11 februari 2025

Goedemorgen ​@Jepperdepeppie!
Het lukt helaas niet om de Multisim handmatig te verwijderen dus heb ik dit nu doorgezet naar een achterliggende afdeling die hier naar gaat kijken. Zodra ik meer weet, laat ik je dat uiteraard zo snel mogelijk weten! 

Reageer