Skip to main content

Ben mijn PUK kode kwijt. Heb dit al aangegeven op mijnkpn maar krijg dan als reactie :

U kunt helaas de PUKkode niet inzien. Voeg uw producten toe aan uw KPN id en probeer het opnieuw.

Het mobiele nummer staat wel bij mijn producten. Toevoegen gaat ook niet omdat er dan een sms gestuurd wordt !!!!!!


*Admin: eigen topic aangemaakt voor je vraag

Welkom hier @Hendricus1! Fijn dat je ons gevonden hebt:innocent:  Ik vermoed dat het nummer niet goed geregistreerd is in MijnKPN. Hier kunnen we later naar kijken. Nu wil ik je eerst verder helpen, natuurkijk. Ik zie dat je het 06-nummer al hebt ingevuld in je profiel. Kun je ook je postcode, huisnummer en geboortedatum toevoegen aan je profiel en hier een seintje geven als je dit gedaan hebt? Dit is nodig ter verificatie. :hugging:


Hallo Lisa,

Hartelijk dank voor de reactie. Mijn dochter vond een telefoonnummer van KPN en heeft mij verder geholpen met de PUKkode. Voor mij is het allemaal allakadabra en erg ingewikkeld. Maar telefoon werkt gelukkig weer en we kunnen weer chatten weer de kleinkinderen.

Nogmaals dank en een fijne dag

Hendricus van den Berg , Alicante


Goed om te horen, Hendricus! Mocht je in de toekomst ergens tegenaan lopen en je hebt je dochter niet bij de hand. Dan helpen wij je hier uiteraard graag! 
Fijne avond:blush:


vraag is opgelost


Hallo @NynkeAM als het via MijnKPN niet lukt, kan je de puk-code ook via de KPN website opvragen.

Via een forumlier (klik hier) krijg je na invullen van 06-nummer en simkaartnummer (en mogelijk rekeningnummer) jouw puk-code.