Skip to main content

Ook ik ervaar problemen met de betaling van de bonus en Recommerce reageert niet op mails. Ik vind ook dat KPN dit op moet lossen, daar heb ik mijn abonnement verlengd en niet bij Recommerce. Ze bieden een belachelijk lage prijs voor je telefoon maar de bonus maakt het goed. Vervolgens betalen ze je het geboden bedrag voor je telefoon, maar de bonus komt niet. Ik hoop dat KPN dit snel oplost en ik vind het heel erg triest dat KPN zich leent voor dit soort praktijken. Als je zo met je klanten omgaat, verdiend dat niet de schoonheidsprijs. Mijn vraag, wanneer ontvang ik de inruilbonus?

Hoi @Roojkapke, welkom op het forum! Jammer te horen dat de communicatie met Recommerce niet soepel verloopt. Kun je aangeven op welke data jij gemaild hebt naar Recommerce, en wanneer je voor het laatst wat van hen gehoord hebt? Vul verder ook je forumprofiel in, dan kijk ik wat ik kan doen.


Beste Erik,

 

Bedankt voor je reactie!

 

Ik heb op 18-04 een mail gestuurd en op 24-04 nogmaals gevraagd of ze een antwoord wilde geven. Ik heb nu toevallig vanochtend een mail ontvangen waarin staat dat de aanvraag is afgekeurd vanwege een ontbrekende factuur, ik heb de factuur gestuurd, dus wat ontbreekt er dan?? Ik word hier heel erg moe van en overweeg mijn rechtsbijstand in te schakelen als dit niet snel opgelost word. KPN zou zich moeten schamen om op deze manier met trouwe klanten om te gaan. KPN weet natuurlijk heel goed wat ik besteld heb en wat voor abonnementen er van mij lopen en KPN heeft natuurlijk alle documenten in bezit die Recommerce nodig heeft. U zult waarschijnlijk ook wel weten dat er massa's klachten zijn over Recommerce. Het is natuurlijk ook belachelijk dat Recommerce helemaal niet reageert op mails, maar dat is bij alle klachten die je op internet vind over Recommerce hetzelfde, iedereen heeft hetzelfde probleem.

 

Graag een antwoord Uwerzijds


Dank voor de uitgebreide toelichting, @Roojkapke. Heb je, na hun mail over de ontbrekende factuur, deze opnieuw opgestuurd of op hun gereageerd?


Beste Erik

Dit heb ik gisteren terug gekregen van Recommerce, het bestelnummer waar ze om vragen heb ik niet (meer).

 

Sabah (Reprise Recommerce) 

12 mei 2023 16:05 CEST 

Hallo,
 
Om uw bonus te valideren, hebben wij de factuur van uw telefoon nodig met de volgende vermelding
 
Bestelnummer van het nieuwe product of Bestelnummer van het formulier (Sxxxxxx of AMORxxxx)
 
Ik nodig u uit om het bij te voegen via deze link: ****
 
Met vriendelijke groet,
Najet
 
Recommerce Solutions
Klantenservicetijden :
Maandag tot vrijdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 17 uur.
 
?name=inline-150126417.png

Cordialement,


Geen probleem, @Roojkapke, daar kan ik je mee helpen :)

Ik heb de bevestiging van je bestelling (waar zowel de prijs van je toestel als je bestelnummer opstaan) opnieuw naar je opgestuurd. Deze komt binnen op je bij ons bekende contact e-mailadres.


Beste Erik,

Hartelijk dank voor de tijd en moeite die je genomen hebt. Ik ga het doorsturen naar Recommerce en ga ervan uit dat dit zo in orde is.

Met vriendelijke groet


Ik ook, maar mocht het toch niet goed gaan, trek hier weer aan de bel met wat er misging, dan kan ik dit escaleren.


Hallo Erik,

Meteen doorgestuurd en onderstaande reactie terug gekregen, dit riekt naar oplichterij. 

 

Coralie (Reprise Recommerce) 

22 mei 2023 15:58 CEST 

Hallo,
 
Het spijt me, de bonus kon niet gevalideerd worden.
De operatie is nu inderdaad voltooid en de documenten zijn niet op tijd verzonden.
 
Met vriendelijke groet,
Coralie
 
Recommerce Solutions
Klantenservicetijden :
Maandag tot vrijdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 17 uur.
 


Ik heb een melding aangemaakt voor onze back office, @Roojkapke. Zij gaan hier naar kijken, en zullen ook contact opnemen met Recommerce. Je hoort van hen, en idealiter van Recommerce nog een keer. Kan een week of twee duren, afhankelijk van hoe druk het bij de back office is. 


Beste Erik,

Dankjewel voor je reactie, ik wacht het af!


Hey @Roojkapke, hier ben ik weer. Beetje vertraging omdat ik afgelopen week afwezig was. Maar, onze backoffice heeft vorige week aangegeven dit met Recommerce op te pakken. Dus je hoort van hen, of van Recommerce hierover :)


Prima! Hoor ik het wel…

Bedankt voor je reactie!