Skip to main content

Beste KPN ,

 

ook ik zit nog steeds op mijn bonus te wachten net als iedereen hier.

Er wordt mooi reclame gemaakt via jullie site oude telefoon verkopen , bonus als je nieuwe abonnement neemt .als partner hebben jullie Recommerce, Als je ze per mail benaderd krijg je behalve een standaard mail dat ze binnen 5 werkdagen antwoord zullen geven verder niets van hun , niet eens antwoord binnen of na 5 werkdagen. 
ondertussen ben ik al tig mails verder , ik wil graag mijn bonus zoals afgesproken. Ik hoop dat jullie hier achteraan zullen gaan voor jullie klanten want zoals ik lees ben ik niet de enigste gedupeerde.

 

groetjes Jacqueline 

Vul je forum profiel aan met pc klantnummer en je naam dan ziet een moderator wie je bent hou rekening dat het een dag of wat duurt


Vul je forum profiel aan met pc klantnummer en je naam dan ziet een moderator wie je bent hou rekening dat het een dag of wat duurt

Mijn forum profiel is ingevuld 


Beste @Jacq52, welkom! Wat jammer om te lezen dat je er zoveel gedoe van hebt. Het klopt dat het wel eens misgaat, maar in de meeste gevallen gaat het goed. Dat helpt jou natuurlijk niet 😞. Je geeft aan dat je er al meerdere mails achteraan gestuurd heb, maar ik begrijp dat je geen reactie krijgt. Ik stuur je een privébericht, wil je daar naar kijken? Dan lossen we het hopelijk samen op. 


Bedankt voor je privébericht! Ik zie dat je inmiddels een mail hebt gekregen dat Recommerce tot uitbetalen overgaat. Er wordt aangegeven dat KPN nog moet valideren: dit gaat automatisch. Wij, moderators/klantenservice, kunnen daar verder niet bij helpen. Als het gevalideerd is, zal het worden uitbetaald. Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, laat je het dan weten?


Ik hoop dat t vd week gevalideerd wordt door KPN want ben nu lang mee bezig 

 


Ik wacht nu al 5 weken . Nog steeds niets 

ik vind dit erg vervelend dat ik zelf achteraan moet


Helemaal begrijpelijk! Ik heb nog geen bericht, dus ik kan je nog niets anders vertellen helaas 😔.


Dat is heel jammer