Skip to main content

Ik heb de inruilbonus Iphone 12 ook niet ontvangen. Recommerce reageert niet, maar heeft wel de uitbetaling 325 euro gedaan zoals beloofd. Stond dag later al op de rekening. De bonus (150 euro) van KPN blijft uit. KPN gebeld en dit ligt aan de administratie bij KPN. Er schijnt iets "niet goed geregeld te zijn". Binnen 5 dagen zou ik een mail of sms ontvangen maar dat kon ook langer duren. Je wordt gelokt met een bonus maar die blijft uit bij een betrouwbaar bedrijf als KPN. 

Welkom op het forum @Marieke Strik! De extra bonus wordt ook door Recommerce uitbetaald. Deze komt alleen wel later dan het bedrag dat je voor de telefoon terugkrijgt. Hoe lang geleden is het geweest dat je de telefoon hebt opgestuurd? En wanneer heb je het geld teruggekregen?

Laat als laastste even weten of je al contact hebt gehad met Recommerce zelf?


Bedankt voor je reactie Bram. De telefoon is 19/4/23 opgestuurd en het geld werd 21/4/23 gestort. Ik heb Recommerce diverse keren gemaild maar krijg geen reactie. Wel een reactie na ontvangst (zie onder). De aankoopnota heb ik meerdere keren geuploaded en ook meegestuurd met de telefoon.

 

We willen je graag laten weten dat je trade-in aanvraag is gevalideerd. De betaling ter hoogte van 275 € zal binnen enkele dagen worden voldaan.
  De bonus uitbetaling ter hoogte van 150 € kan later worden uitbetaald indien wij hiervoor nog niet de benodigde documenten hebben ontvangen of kunnen beoordelen. Je wordt hierover in een separate mail geïnformeerd indien dit voor jou van toepassing is.

@Marieke Strik in dat geval wil ik je vragen nog even af te wachten. Uit vorige keren is gebleken dat er een paar weken tussen kan zitten. 

Als je over een week nog niks gehoord hebt, neem dan eerst nog een keer contact op met Recommerce. Als daar binnen 3 werkdagen geen reactie op is, laat het dan hier weten. Dan ga ik het hier voor je doorzetten. 

Wel blijkt vaak dat dit niet nodig is. Omdat na een paar weken het bedrag alsnog wordt uitbetaald.Â