Skip to main content
Antwoord

Recommerce cash back nog niet ontvangen

• October 26, 2025
  • 5 reacties
  • 77 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ervaringen met Recommerce reden voor mij om  alles bij kpn weg te halen. Cashback nog steeds niet ontvangen. Kpn doet niets.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@HieronymusV . Welkom hier.

Vervelend om te horen dat je de cashback nog niet hebt ontvangen. Ik snap dat dat frustrerend is. Heb je alle stappen via onze officiële inruilpagina al doorlopen? Je vindt ze hier: kpn.com/telefoon-inruilen.

De afhandeling van de cashback loopt via Recommerce, onze partner die de inruil verzorgt. Voor vragen over de status van de betaling kun je daarom het beste direct contact met hen opnemen. Soms kan het verwerken van de cashback namelijk een paar weken duren.

We hopen natuurlijk dat dit geen reden is om alles bij KPN weg te halen. Hopelijk wordt het snel opgelost en blijf je gewoon bij ons.

5 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 28, 2025

Hoi ​@HieronymusV . Welkom hier.

Vervelend om te horen dat je de cashback nog niet hebt ontvangen. Ik snap dat dat frustrerend is. Heb je alle stappen via onze officiële inruilpagina al doorlopen? Je vindt ze hier: kpn.com/telefoon-inruilen.

De afhandeling van de cashback loopt via Recommerce, onze partner die de inruil verzorgt. Voor vragen over de status van de betaling kun je daarom het beste direct contact met hen opnemen. Soms kan het verwerken van de cashback namelijk een paar weken duren.

We hopen natuurlijk dat dit geen reden is om alles bij KPN weg te halen. Hopelijk wordt het snel opgelost en blijf je gewoon bij ons.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 7, 2025

Dag Erwin dank voor je reactie. Inmiddels 12 gesprekken met 12 verschillende collega’s verder blijkt dat iedereen elkaar tegenspreekt. Met de laatste medewerker van de backoffice gelukkig goed kunnen schakelen. Die gaf aan dat de verantwoordelijkheid geheel bij KPN ligt en dat jullie ook de contacten met Recommerce moeten leggen. En niet alles bij de klant leggen. 
hij zou een klacht aanmaken. Ben benieuwd.

Erwin van KPN
Moderator

Dag Erwin dank voor je reactie. Inmiddels 12 gesprekken met 12 verschillende collega’s verder blijkt dat iedereen elkaar tegenspreekt. Met de laatste medewerker van de backoffice gelukkig goed kunnen schakelen. Die gaf aan dat de verantwoordelijkheid geheel bij KPN ligt en dat jullie ook de contacten met Recommerce moeten leggen. En niet alles bij de klant leggen. 
hij zou een klacht aanmaken. Ben benieuwd.

Hoi ​@HieronymusV .  Ik ben natuurlijk niet bij dat gesprek geweest en ik vind het erg spijtig dat je 12(!) gesprekken moest voeren over dit onderwerp.  Dit was een gesprek met de backoffice van de KPN Helpdesk begrijp ik? Of toch iemand van Recommerce zelf? Mijn volgende vraag: Is er al uitsluitsel? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 12, 2025

Neen. Nog steeds niet! Nu staat er al geruime tijd een officiële klacht open. Ook daarvoor word ik niet benaderd.

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@HieronymusV .  De gemiddelde doorlooptijd van een klacht kan plusminus 4 a 5 werkdagen betreffen.  Wanneer heb je de klacht ingediend? 

En heb je misschien ook gemiste oproepen?