Skip to main content

helaas heb ook ik de bonus niet ontvangen, diverse mails gestuurd maar geen reactie. lijkt gezien aantal klachten dat KPN zijn goede naam niet moet verbinden aan dit soort bedrijven. Ik wacht inmiddels 3 maanden op de 100 euro terwijl het bedrag van de telefoon snel werd overgemaakt.

Trade-in aanvraagnr. K64416FAC6759C

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Dat verdient dan inderdaad even geen schoonheidsprijs, er is in zijn geheel geen reactie gekomen op de mails die je verstuurd hebt? Zou je anders eens het betreffende 06-nummer wat aan deze order gekoppeld is kunnen vermelden in jouw profiel en mij hier een seintje kunnen geven?


ik heb mijn nr aan het profiel toegevoegd. Sinds ik afgelopen week een klacht op trustpilot heb gezet verwijzen ze me door naar KPN. Zie onderstaande. maar dit doe ze bij iedereen.

Ze zouden nu contact opnemen met KPN ben benieuwd wel vreemd dat ze op eigen mails niet reageren en nu er een klacht op trustpilot staat ze wel bereid zijn om iets te doen.

Hallo,

Onze diensten hebben kunnen vaststellen dat je ordernummer volgens KPN niet in aanmerking komt voor de bonus. Wij kunnen uw bonus daarom niet valideren als wij over informatie beschikken dat deze niet geldig is. 

Onze diensten hebben contact opgenomen met KPN voor meer informatie. 

Met vriendelijke groet, Elia


Dank je Elia, ik ga het voorleggen aan mijn collega's van een speciaal team binnen de afdeling mobiel. Ik kan geen termijn noemen maar ik beloof je dat ik dit in de gaten blijf houden. Blijft vreemd inderdaad dat ze wel getriggerd zijn dan door een review. Zodra ik meer hoor zal ik dit met je delen!


Ik heb even kleine vraag voor je nav een mail van een collega die hier meer van weet. Mijn collega's hebben dit meer gezien in de periode april en mei, hebben je toen de tijd de aankoopbon wel doorgezet naar ze? Is er sinds ons laatste contact nog bericht gekomen vanuit Recommerce?


alles is afgehandeld waar een klacht al niet goed voor is.

 

bedankt in ieder geval


@mpholland Dat is eigenlijk niet zoals het moet zijn maar goed dat het dan toch eindelijk is opgelost. Oprecht excuses dat dit zolang heeft moeten duren.. Stuur mij gerust nog even een bericht mocht er toch nog wat zijn!