Skip to main content

Zoals zovelen hier op het forum heb ik ook problemen met het verkrijgen van de €75 extra bonus via Recommerce.

Op 13 januari heb ik telefonisch contact opgenomen met KPN met de vraag of de actie nog actief was. Online stonden namelijk verschillende actieperiodes. De mevrouw van KPN bevestigde dat de actie voor de extra inruilwaarde nog steeds actief was.

Nieuwe iPhone aangeschaft, documenten opgestuurd, oude iPhone opgestuurd maar alleen de basisvergoeding ontvangen…

Per mail contact opgenomen met Recommerce over de extra vergoeding (tevens nogmaals het gevraagde document verstuurd) maar geen enkele reactie vanuit Recommerce.

Als contactmogelijkheid heb ik alleen support-tradein+nl@recommerce.com waar ze niet reageren op mijn mail.

Erg makkelijk van KPN om nu te zeggen: “Zoek het maar uit met Recommerce” als met deze partij geen vorm van communicatie mogelijk is...

HI @rbsnkrs, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Zou je hier willen aangeven om welk toestel het precies ging? Zou je ook je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Naast je adresgegevens zou ik ook graag je ordernummer willen hebben. Dit mag je invullen onder persoonlijke opmerkingen. 


Dat zou heel fijn zijn @Alex_P!

Ik heb een iPhone 7 ingeruild en een iPhone 13 aangeschaft.

Profiel is aangevuld en ordernummer staat vermeld.


Dankjewel voor alle gegevens. Ik heb dit doorgezet, nog even geduld dus. 


@Alex_P Inmiddels 7 dagen verder… 

 


Even een update/waarschuwing voor KPN klanten die gebruik maken van een Recommerce aanbieding:

  • 3 maart bovenstaande vraag gepost op dit forum → geen reactie meer ontvangen van @Alex_P 
  • 31 maart telefonisch contact opgenomen met KPN klantenservice, ik zou worden teruggebeld → geen reactie meer ontvangen.
  • 12 april telefonisch contact opgenomen met KPN klantenservice, ik zou worden teruggebeld → geen reactie meer ontvangen.
  • 20 april telefonisch contact opgenomen met KPN klantenservice, ik zou worden teruggebeld → geen reactie meer ontvangen. Nadat ik in eerste instantie werd doorverwezen naar KPN Netwerk?
  • 28 april klacht ingediend bij KPN → nog geen reactie ontvangen.

Meer als tien jaar klant bij KPN met o.a. een alles in één pakket en drie mobiele nummers… Daar betaal je dan maandelijks meer dan 100 euro voor...


Excuus voor mijn late reactie, het duurde iets langer dan ik had verwacht. Het goede nieuws is dat het nu is gelukt. De extra bonus zal alsnog worden overgemaakt, ik zie in dit geval binnen ongeveer 7 dagen. 


Bedankt voor de uiteindelijke terugkoppeling @Alex_P.

Gisteren ben ik ook nog gebeld n.a.v. mijn klacht die ik had ingediend. Vandaag dan ook uiteindelijk de bevestiging van Recommerce ontvangen en is de 75 euro overgeboekt.

Case closed, voor mij dan in ieder geval...