Skip to main content

Ik heb twee nieuwe Iphone 14 toestellen aangeschaft en direct aangemeld bij Recommerce voor de inruilaanvragen en de bonus. Ik heb aankoop documenten geupload maar ontving bij de bevestiging enkel een bewijs voor de inruilwaarde. 

Ze schrijven ook op de website dat er op de bevestiging van de trade-in een link zou staan waarop de documenten kunnen worden geupload. Dit was niet het geval en dus direct contact gezocht.

Nu krijg ik aan antwoord, helaas heeft u niet aangegeven in aanmerking te willen komen voor de bonus en is hiermee de zaak afgedaan.

Dit kan toch niet zomaar….Zeker omdat dit als je hier leest het regelmatig voorkomt, iedereen zou dan liegen?

 

Hoe nu te handelen? Ik heb direct actie ondernomen.

 

Dit staat er op de site van Recommerce:

 

 


Hi @AriannedeB en welkom op het forum!

Begrijpelijk dat je dan verbaasd opkijkt. 😕
Wanneer zijn de iPhones gekocht? 

Zou je daarnaast ook je forumprofiel zo volledig mogelijk aan willen vullen? Ook met de 06-nummers waar het om gaat, het ordernummer en het Trade-in referentienummer van je bestelling (die kunnen onder persoonlijke opmerkingen).
Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt dan kan ik op onderzoek uit!


Ik heb gegevens ingevuld. Inmiddels bericht van Recommerce gehad dat ze contact hebben gehad met KPN maar we komen niet in aanmerking bonus…

Ik blijf volhouden, ik sta in mijn recht en kan aantonen met de facturen op ons klantnummer dat wij in de juiste periode een telefoon hebben gekocht en ook een trade-in hebben aangemaakt. 

Ik hoop zo dat u iets voor ons kan doen want je krijg telkens eenzelfde geautomatiseerd antwoord terug.

 


 


Hi @AriannedeB en welkom op het forum!

Begrijpelijk dat je dan verbaasd opkijkt. 😕
Wanneer zijn de iPhones gekocht? 

Zou je daarnaast ook je forumprofiel zo volledig mogelijk aan willen vullen? Ook met de 06-nummers waar het om gaat, het ordernummer en het Trade-in referentienummer van je bestelling (die kunnen onder persoonlijke opmerkingen).
Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt dan kan ik op onderzoek uit!

Goedemiddag Sanne,

 

Hier boven een reactie van Recommerce geplaatst.  Ze hebben contact met jullie opgenomen en jullie hebben mijn/ onze gegevens en klantnummers. Graag checken zodat je kan zien dat wij in de juiste tijd beide een nieuwe telefoon hebben aangeschaft.

 


Bedankt voor het aanvullen van je profiel!

Ik zie dat de iPhones op 8 augustus zijn gekocht. Ik kan geen actie voor een bonus vinden in deze periode wat de iPhone 14 betreft, maar wellicht klopt het actieoverzicht dat ik voor me heb niet volledig.

Heb je nog documentatie van de bonus die je noemt? Foto's of een bevestiging hiervan bijvoorbeeld? Dan kan ik er dieper in duiken.