Skip to main content

Ik heb deze bonus ook niet ontvangen.

Contact opgenomen met Recommerce en ze zeggen dit: Na controle hebben we nooit de factuur voor uw nieuwe telefoon ontvangen.
 
De bonus was gekoppeld aan een nieuwe aankoop en de verzending van de betaalde factuur
 
De operatie is nu voltooid sinds 15/11/2022 en de documenten in verband met de bonus hebben ons nooit bereikt.

—-

maw ik kan fluiten naar die bonus?

Ik heb alle documentatie die werd gevraagd meegestuurd met de telefoon. Kan KPN hierin iets betekenen? Zij weten immers dat ik een nieuwe telefoon heb gekocht?

 

Admin: afgesplitst

Goedemorgen @Jackie6! Het is heel erg druk, daarom krijg je nu pas een reactie op jouw bericht.

Helaas kunnen wij hier niet veel in betekenen: Recommerce biedt de bonus aan en handelt de aanvragen af. Voor zover je het nog niet gedaan hebt, raad ik je aan om nogmaals met het contact op te nemen en de situatie nogmaals voor te lezen (eventueel met nogmaals alle benodigde documenten). 


Hi @Shyrin_ 

Ik heb hetzelfde probleem. Alles wat ze gevraagd hebben opgestuurd en nu komen ze met het nep argument dat ik een aankoopfactuur moest opsturen. Het niet een vereiste om een factuur op te sturen, maar het prijsoverzicht van de bestelling waarop een bepaald ordernummer zichtbaar moet zijn. Dit staat hun eigen e-mail over de bevestiging van de trade-in. Deze heb ik bij ze aangeleverd via hun eigen online portaal, waarna ik in een separate e-mail van ze te horen krijg dat ik geïnformeerd wordt mochten er documenten ontbreken. Vervolgens is er een maand stilte en wordt er nadat ik zelf om een update vraag gezegd dat de actieperiode verstreken is en ze kunnen niets meer doen. Mijn verzoek heeft twee weken bij Recommerce gelegen (tot de deadline) en dat lijkt me voldoende tijd om een aanvraag te kunnen beoordelen.

Hier moet je als KPN iets meedoen, want je eigen klanten worden opgelicht door een derde partij. KPN kan deze verantwoordelijkheid niet afschuiven op Recommerce, want ik ben jullie klant en ga via jullie met Recommerce in zee.


Ik sluit mij hierbij aan. KPN laat dit via recommerce lopen, en zijn dus wel verantwoordelijk.

Beetje flauw om te zeggen “jammer dan”.

Ik loop nu tegen hetzelfde probleem aan, helaas is het nu na 17 uur, maar maandag ga ik hier zeker verder werk van maken.