Skip to main content
Beantwoord

Regelmatig e-mailproblemen op mobiele telefoon

• 25 februari 2025
  • 3 reacties
  • 31 keer bekeken

helaas met grote regelmaat dat al mijn pop3 mails niet kunnen inloggen. uitermate storend. zie de plaatjes. na enige tijd lukt het dan ineens weer.

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@VoorheenTelfort! Logisch dat je wilt weten hoe dit op te lossen is. 

Als ik je screenshot bekijk dan zie ik dat je op het moment van de screenshot op 4G+ zit met maar 1 streepje signaal. Ik vermoed dus dat het te maken heeft met de internetverbinding die niet helemaal goed werkt. 

Zou je het eens willen testen op een plek waar je goed internet hebt? Ik ben benieuwd of het dan ook gebeurt. 

Bekijk origineel

3 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7573 reacties
  • Antwoord
  • 27 februari 2025

Hi ​@VoorheenTelfort! Logisch dat je wilt weten hoe dit op te lossen is. 

Als ik je screenshot bekijk dan zie ik dat je op het moment van de screenshot op 4G+ zit met maar 1 streepje signaal. Ik vermoed dus dat het te maken heeft met de internetverbinding die niet helemaal goed werkt. 

Zou je het eens willen testen op een plek waar je goed internet hebt? Ik ben benieuwd of het dan ook gebeurt. 

ik zal het een keer proberen, of op de wifi overgaan? echter de imap mailboxen bij een andere provider hebben er nooit last van

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Ja wifi is ook zeker prima, als het signaal daarvan goed is. Gek dat het dan alleen bij de POP3 mailboxen misgaat, maar ik ben benieuwd of je verschil merkt met een betere internetverbinding. 
Laat je het weten?

Reageer