Skip to main content
Beantwoord

Rekening is betaald

• March 10, 2021
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

Ik ontvang een rekening van 76,89

Die heb ik 7feb betaald

Beste antwoord door Denise van KPN

Wanneer een eerste incasso poging mislukt, zullen wij een week later een tweede poging doen. Mislukt ook deze incasso poging, dan krijg je van ons een e-mail of sms. Daarin staat een link waarmee je direct kunt betalen of een code in waarmee je via iDEAL kunt betalen. Kan je niet met iDEAL betalen? Dan zijn er ook andere manieren om openstaande facturen te betalen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Dag, @dienvanheel, bedankt voor je bericht. Voor vragen omtrent de betaling van jouw facturen kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen op 0800 0402 tussen 8.00 en 17.30 uur. Mijn collega's van de financiële afdeling kunnen dan nakijken of de betaling goed bij ons is binnen gekomen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 29, 2021

Ik heb het nagekeken en ik moet de rekening  noch betalen

Gaat dat automatisch of moet ik het zelf doen

Kunnen juli mij even iets sturen het is een rekening van 76 en centen

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 30, 2021

Wanneer een eerste incasso poging mislukt, zullen wij een week later een tweede poging doen. Mislukt ook deze incasso poging, dan krijg je van ons een e-mail of sms. Daarin staat een link waarmee je direct kunt betalen of een code in waarmee je via iDEAL kunt betalen. Kan je niet met iDEAL betalen? Dan zijn er ook andere manieren om openstaande facturen te betalen.