Skip to main content

Beste KPN,

Wij hebben KPN compleet afgesloten inclusief 3 mobiele telefoon op kpn.

Eén daarvan is van onze dochter en werd door ons betaald.

Maar aangezien zij nu werkt vinden wij dat zij zelf voor haar mobiel kan gaan betalen, zij gaat over haar belbundel en dit willen wij graag wijzigen , maar er blijft storing in " mijn KPN"

Het gaat om mobiele telefoon nummer xxx met een openstaand bedrag van € 40.44 wat omstreeks 21 mei geïncasseerd zou worden van onze rekening.

Deze rekening willen wij wijzigen 

Het xxx mag in het vervolg automatisch afgeschreven worden van het rekeningnummer xxx t.n.v C.Groen

De andere twee nummers blijven ongewijzigd op het huidige rekeningnummer van ons staan.

Wilt u de wijziging doorvoeren.

Mijn vriendelijke dank,

admin: gegevens verwijderd

Hallo @Karin Loki , haal s.v.p. per direct je privégegevens weg.

klik r.o. op de 3 … klik op bewerken, tekst verwijderen en opslaan.

 


Jan d ik dacht dat ik naar kpn mail werd door verwezen.

Bedankt dat je waarschuwde ik hoop dat het is gelukt dit te verwijderen.

Dank je wel


Hallo @Karin Loki , KPN kent geen e-mailadres voor consumenten, behalve het forum kun je ook bellen of chatten.

 


Goedemorgen @Karin Loki, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Helaas werkt het niet op die manier.. Wanneer er eenmaal een automatisch incasso klaar staat, kunnen we deze niet meer wijzigen. 

Zoals ik begrijp uit het bericht willen jullie dat jullie dochter haar eigen abonnement overneemt. Indien het alleen om het rekeningnummer gaat dan kan je dit aanpassen in MijnKPN of even telefonisch doorgeven via 0800-0402. Is het de bedoeling dat het abonnement op haar naam komt te staan? Dan dien je even een contractovername te regelen. Dit kan tegenwoordig ook online, via onze website. Je kan dan doorgeven op welke naam, welk adres en welk rekeningnummer het gezet moet worden. Zij kan dan, omdat ze een eigen klantnummer krijgt, ook zelf haar nummer koppelen in MijnKPN (verdwijnt dan in jullie MijnKPN omgeving) zodat ze het abonnement zelf kan inzien en kan wijzigen.


Reageer