Skip to main content
Beantwoord

Rekening per post stopzetten

• April 20, 2020
  • 2 reacties
  • 83 keer bekeken

Zonnester
Nieuwkomer

Goedemiddag, 

Ik wil graag dat mijn rekening per post stopgezet wordt, kan dat?

Mvg

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Zonnester. Welkom op het KPN Forum. Het is mogelijk om de papieren factuur stop te zetten. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan zet ik het voor je uit. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Ik zie dat je jouw gegevens nog niet hebt achtergelaten, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg verder geholpen bent. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Zonnester. Welkom op het KPN Forum. Het is mogelijk om de papieren factuur stop te zetten. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan zet ik het voor je uit. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 25, 2020

Ik zie dat je jouw gegevens nog niet hebt achtergelaten, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg verder geholpen bent. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!