Skip to main content

Ik heb in het verleden een fout gemaakt: ik heb een gewoon mobiel abonnement afgesloten en mijn zakelijke gegevens ingevuld. Ik wil nu mijn rekening wijzigen. Als ik in het scherm kom met “Persoons en betalingsgegevens” zie ik alleen de melding dat ik mijn gegevens via de KvK kan wijzigen en heb ik niet de mogelijkheid om een rekeningnummer te wijzigen. De abonnementsduur is al afgelopen. Is er een slimme moderator of super user die weet wat de juiste stappen zijn?

 

Welkom op het forum van KPN @Dujardin !

Vreemde situatie eerlijk gezegd, dat je voor het wijzigen van je IBAN Bankrekening binnen Mijn KPN naar de KvK zou moeten.

Zowel particulieren als zakelijk klanten kunnen hun IBAN Bankrekeningnummer gewoon wijzigen binnen hun Mijn KPN, bij de optie “persoons en betalingsgegevens”.

Waarschijnlijk zit er een vervelend fout binnen het systeem van KPN, doordat je in het verleden de fout hebt gemaakt, om je zakelijke gegevens in te vullen bij het afsluiten van een particulier mobiel abonnement.

Voor een snelle afhandeling van je probleem, zou je naar een KPN (XL) winkel in de buurt kunnen gaan, aangezien ze daar met dezelfde systemen werken als bij de telefonische klantenservice.
Je wordt dan persoonlijk geholpen, en kunt ook meekijken in het scherm.
Neem wel je legitimatie bewijs mee!!
Kijk hier voor een KPN (XL) winkel bij jouw in de buurt.

Bellen kan natuurlijk ook, via het (gratis) telefoonnummer 0800 - 0402
Bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 18:00 uur en zaterdag van 8:00 tot 17:00 uur.
Spreek na de voice respons stem het volgende in: “facturen en betalingen”.

Wil je gewoon wachten op een moderator, vul dan alvast je forum profiel volledig in.
Denk hierbij aan je klantnummer en 06-nummer, en in het veld “persoonlijke opmerkingen” zet je de laatste 4 cijfers van het IBAN Bankrekeningnummer dat nu bekend is bij KPN en het KvK nummer.
Hou wel rekening met een wachttijd van 4 tot 5 dagen, aangezien het druk is op het forum, en de moderatoren de vragen op datum van binnenkomst afwerken. 

Je gegeven in je forum profiel zijn ALLEEN inzichtelijk voor jezelf en een KPN moderator.


Bedankt Michel, ik maak even een afspraak in een KPN-winkel!

 

Vriendelijke groet,

 

John


Graag gedaan @Dujardin !

Goed dat je naar een KPN (XL) winkel gaat om dit op een persoonlijke manier op te lossen.
Soms is persoonlijk contact ook prettig en fijn, en je kunt daarnaast meekijken op het scherm, dus ziet gelijk wat er gebeurd.

Laat zodra je bij een KPN winkel bent geweest, even weten hoe het is afgelopen.

Vriendelijke groet terug,

Michel