Skip to main content

Beste lezer, 

 

Vanaf 21-09 bezig een mobiel van mijn dochter die er spontaan mee op hield te laten repareren! Wij krijgen geen terugkoppeling geen reactie geen status update niets! 
En het blijft ook nu angstvallig stil! Overal aangebeld van klantenservice tot aan de winkel waar mobiel is ingeleverd de medewerkers van zowel winkel als klantenservice geven aan dat ze niets kunnen beteken!! Alles is uit handen gegeven en doorverbinden naar afdeling klachten gaat niet zij nemen contact met ons op? Maar afdeling klachten werkt niet heel klantvriendelijk! Want zij bellen niet! !?
Afdeling klantenservice geeft geen service want ze geven gewoon geen service Z25705557 is de order! Reconext gebeld maar zij hebben geen verzoek of een log dat er iets is aangevraagd ? Mobiel is gewoon weg ? Oplossing ? Niets ? Wat is het protocol? Gewoon niets doen ? Schandalig 

Niemand weet wat de status is van toestel! Behalve dat het toestel in Tsjechië is????
Want we hebben in Nederland geen deskundigheid? Wat is het belabberd gesteld met KPN! Geen service geen terugkoppeling geen leen toestel wel elke maand  geld kiepen voor diensten maar als je zelf hulp wil krijg je het niet … je bent echt vanaf 21-09-2022 bezig om antwoorden te krijgen en niemand heeft de antwoorden ???? Waar is dat FUCKING toestel


@Cartony Je kan vast je profiel invullen voor de moderator dan kan die meekijken.

Bij welke winkel heb je het toestel ingeleverd voor reparatie?


Beste Roos,

Winkel centrum Haarlem Barteljorisstraat 

Toestel wordt ineens morgen “out of the blue”  afgeleverd aan huis door Teleplan terwijl na talloze pogingen om te achterhalen (zonder update oid) waar mobiel was niemand een antwoord op kon geven echt niemand binnen de organisatie is mobiel ineens gerepareerd en morgen alweer in Nederland . 
Het duurde te lang , maar ook nu geen excuses geen enkele tegemoetkoming helemaal niets 21-09 weggebracht en 26-10 terug ( heb hem nog niet ) dat is gewoon een maand bedrag abonnement zinloos weggegooid geld geweest zou het Monopolistische KPN nog iets goed te maken hebben? 


Toestel is afgeleverd met nieuw IMEI nummer en zonder schrijven oid wat er nu precies gedaan is geen idee????? Geen mail niets . 
Blijft raar allemaal afijn mobiel werkt en dochter hoor ik niet meer … want ze is weer verbonden met de digitale wereld…. 🤪


HoI @Cartony . Wat een gedoe op deze manier.

Wij zijn hier verder niet in betrokken.  Teleplan verzorgt de reparaties en daar staan wij buiten.

Contact leggen gaat via deze pagina: https://reparatie.kpn.com/Home/PoweredByTeleplan

 

Ik weet dat dit mosterd na de maaltijd is. Ik ben wel blij dat het toestel nu in ieder geval weer boven water is. 


Dank je wel voor je reactie en zoals ik al aangaf Reconext is de partij die niks te melden heeft? Wij hebben niets vernomen na alle telefoontjes en teruggegaan naar de winkel en horen niets alleen een mail ondertekend door Jorg Kramer met de mededeling dat het toestel via PostNL onze kant op komt…. Ook daarin niets van een terugkoppeling oid. Wat er uiteindelijk gerepareerd is? Niets! Je zegt wij doen hier niets mee maar we leveren toestel in bij KPN winkel en betalen ook aan KPN abonnementskosten… dus Tsja toch bedankt 


Op 27 november 2022 mijn toestel (Samsung Galaxy A52) naar de KPN winkel gebracht omdat het toestel totaal blokkeerde. De medewerker kon het toestel ook niet op andere gedachten brengen. Oplossing laten repareren er zit immers nog garantie op. Zou 2 weken duren….maar omdat december….misschien iets langer. Het is nu 8 januari 2023 en dat is precies 6 weken verder. Hoe het staat met de reparatie weet de winkel niet te vertellen en is overigens nergens te achterhalen. Het is gewoonweg schandalig wat KPN onder service verstaat. Als je klant wordt wil met een e-mail adres en telefoonnummer van je weten. Maar nu de andere kant op als je een mail wilt sturen. Hoe???? Ik kan echt niet begrijpen dat een gerenommeerd bedrijf als Koninklijke PTT Nederland hun naam zo door het slijk wil laten halen. En de reparateur (dat is blijkbaar Samsung niet …. ook leuk voor hun goede naam zoals het er bij KPN aan toe gaat) heeft zo langzamerhand een extra magazijn nodig om allerlei toestellen een week of 6 te laten acclimatiseren voordat ze onder handen worden genomen. Is het niet handiger die 6 verprutste weken er tussen uit te knippen en er voortaan meteen aan te beginnen!!!!! Ik verwacht nu toch eindelijk actie. Als het probleem met het toestel een beetje de competenties van de reparateurs ontstijgt dan maar een nieuw toestel leveren!!