Skip to main content
Vraag

Restitutie van niet gebruikte buitenland bundels, kan dat?

• January 15, 2026
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

Kan ik voor niet gebruikte bundels in het buitenland 

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 15, 2026

Hallo ​@Hermen Mensink ,

Ja, dat kan (alleen) als de bundels volledig ongebruikt zijn. Neem dan na afloop van de geldigheid van zo'n bundel contact op met de klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

• January 15, 2026

Volgens mij lukt dat alleen als je er per ongeluk 2 genomen hebt terwijl je er maar 1 wilde...

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Hermen Mensink als een bundel niet gebruikt is, kan de klantenservice dat zien in onze administratieve systemen. Het beste is dus om een belafspraak te maken met de collega's. Via social media kun je ons ook bereiken voor dit soort vragen. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Normaal gesproken is het zo dat vaak tot teruggave wordt overgegaan als de bundel dubbel is besteld of dat er een foutieve bundel is aangevraagd, In jouw geval weet ik niet wat de situatie is, maar contact opnemen is sowieso een goed idee.