Skip to main content

Al 3 keer online een annulering ingevuld voor mijn afgesloten abonnement met Samsung s23. Waar ik van af zie omdat de telefoon mij echt niet bevalt. Hiervan krijg ik geen bevestiging via de mail! 
Ook heb ik de telefoon in originele doos opgestuurd naar het adres dat vermeldt wel in de brief.  
Deze wordt plotseling naar postbus 2 2260 AA in Leidschendam gestuurd i.p.v. Kpn retourneren in Den Haag. 
 

hoelang gaat dit allemaal duren voordat ik mijn aanbetaling terug ontvang van de toestel en mijn abonnement stop wordt gezet? 
Ik word door de klantenservice ook niet wijzer helaas. 

Hi @Romymariscal! Na het annuleren wordt het toestel naar ons gestuurd. Zodra deze is ingeboekt krijg je binnen enkele werkdagen het bedrag terug op je rekening

Wil je hier laten weten wanneer je het bedrag weer terug hebt gekregen?


Mijn telefoon is helaas naar het verkeerde adres verzonden en nu helaas zoek. Er is al een onderzoek gestart vanuit de KPN. Ik hoop snel mijn aankoopbedrag teruggestort te krijgen. 
 

met vriendelijke groet,

Romy 


@Romymariscal ik hoop het ook voor je. Ik heb zelf vaker zo'n onderzoek gestart. Ik heb persoonlijk nog niet na zo'n onderzoek een klant geen geld terug zien krijgen na een fout van onze kant. Ik heb goed vertrouwen in een positieve uitkomst. 🙂


Het is ook niet kpn zijn fout maar de fout van post nl. 🙂