Skip to main content

Ik ervaarde in maand augustus september 2024 en meerdere Nederlanders op de camping Saint-Augulf de camping is gevestigd in Saint-Augulf, Frankrijk een zeer slechte data roaming/internet ontvangst.

De provider is Orange niet de eerste de beste van Frankrijk en is daar sterk vertegenwoordigd. Is dit een klacht die KPN wel vaker heeft ontvangen van andere klanten?

Deze camping is behoorlijk groot en je verwacht anno 2024 wel een goeie data/internet is. Graag een advies of ik als gebruiker mogelijk iets verkeerd doe?

Met vriendelijke groet,

Henk  

Op 4 november (heenweg) en 11 november (terugweg) door Frankrijk gereisd. Totaal geen data. Noch via Orange  och via een onbekende provider. Alles tevergeefs geprobeerd. In Spanje aangekomen: onmiddellijk data en op de terugreis in België ook onmiddellijk data. Mijn wederhelft met een (goedkoop) Simpel-abo wel data. Wie het snapt mag het zeggen. KPN en Frankrijk matchen blijkbaar niet. Wat wordt hier een gedaan?

Hallo ​@iPhone 12 Pro levering, op onze kennisbank vind je enkele dingen die je kunt proberen in het geval van een slechte mobiele verbinding in het buitenland: KPN Mobiel in het buitenland 

Ik heb in de kennisbank gekeken. Geen antwoord gevonden op mijn vraag. 

In Frankrijk moet je als gastgebruiker vaak wisselen van provider.  De dekking per provider is gewoon veel minder dan in Nederland. Hetzelfde geldt voor België en Duitsland. 

Reageer