2 weken geleden ben ik naar turkije op vakantie gegaan. Daar aangekomen merkte ik dat ik geen bereik had met mijn 2e simkaart (odido) deze was blijkbaar geblokkeerd voor turkije.
Dus over geschakeld naar mn 1e simkaart kpn. Deze werkte wel dus ik dacht mooi gelukkig hoort turkije wel bij europa voor kpn.
Â
Niks bleek waar want al snel kreeg ik een sms: je zit op 80% van je limiet buiten europa van €60.50, dus maar (ook uit nood) direct een bundel van 25 euro aangeschaft voor 10gb data.
Â
1 dag later zie ik op de kpn app dat ik toch die volle 100% (60 euro) er doorheen ben. Waar die laatste 20% dus vandaan komt. Geen idee.
Â
Hier is al meteen mijn eerste ergenis, waarom blokkeerd kpn niet net zoals andere providers en zet het een limiet pas op 60 euro? Om je geld maar af te troggelen en de klant niet al direct te beschermen?
Andere providers zetten dit op 0 euro om de klanten te beschermen. Waarom kpn niet.
Â
Mijn vrouw heeft ook een abbonoment bij kpn en door die sms van 80% daar ook maar snel uitgezet.
Â
Bellen met de klantenservice kan ook niet want dat kost een godvermogen. En chatten op mailen valt niet meer onder de contact mogelijkheden. Dus bereikbaarheid is ook niet om over naar huis te schrijven.
Â
Samen met mijn vrouw zijn wij hier nu dus 75 euro aan kwijt. Plus nog 25 euro voor die bundel. €100 euro dus !!!Â
Kan hier nog iets in geregeld worden aangezien ik ook direct na die sms die laat kwam een bundel heb afgesloten?