Skip to main content

Goedemiddag ik heb mijn roaming uitstaan en die van mijn dochter ook ook hebben wij bewust geen databundel gekocht door het SMS voorstel van kpn te negeren maar tot mijn verbazing moet ik nu wel 110 euro gaan betalen ik heb ook een artikel gevonden dat als ik geen pas heb geaccepteerd ik geen data verbruik zou kunnen hebben dus  graag met spoed een uitleg en zie de verekening tegemoet. En ook wil ik nu zeker van zijn dat ik geen kosten meer kan maken dus heb ik besloten simkaart te verwijderen en bij terugkomst  in Nederland deze pas terug te plaatsen.

Mvg Ronald Coenders 

 

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Goedemiddag ik heb mijn roaming uitstaan en die van mijn dochter ook ook hebben wij bewust geen databundel gekocht door het SMS voorstel van kpn te negeren maar tot mijn verbazing moet ik nu wel 110 euro gaan betalen...

In welk land ben je?

Wanneer hebben jullie dataroaming uitgezet?

 

...ik heb ook een artikel gevonden dat als ik geen pas heb geaccepteerd ik geen data verbruik zou kunnen hebben dus  graag met spoed een uitleg en zie de verekening tegemoet.

Heb je een link naar dat artikel?

 

En ook wil ik nu zeker van zijn dat ik geen kosten meer kan maken dus heb ik besloten simkaart te verwijderen en bij terugkomst  in Nederland deze pas terug te plaatsen.

Als je mobiele data uit zet op de telefoon en daarna de simkaart terugplaatst dan kunnen er geen kosten meer in rekening gebracht worden voor Internet maar ben je in iedergeval wel weer bereikbaar.


Hi @Ronbit! Dat is vervelend om te horen. Ik help je graag om te kijken waar de kosten precies door ontstaan zijn. 

Wil je om daarbij te helpen eerst nog laten weten wat het antwoord is op de vragen van @wjb?