Skip to main content

Ik heb mijn s23 ultra green 512 gb 24-11-2023 besteld. Dit viel in de black friday deal met de smart watch 6. Deze werd 10-12-2023 bezorgt.

Omdat ik mijn 2e naam was vergeten op te schrijven is deze telefoon geannuleerd.

Ik heb met kpn de zelfde dag gebeld en er is een nieuwe telefoon besteld via de klanten services.

Nu vroeg ik mij af als ik nog wel de smart watch 6 hierbij kan krijgen, want dit was wel de reden waarom ik kpn had gekozen.

Ik zou het erg jammer vinden als dit niet meer mogelijk is omdat deze geannuleerd is door een klein foutje.

Hoi @Mayson Dirven 

Welkom op het Forum van KPN

Dit hangt ervan af, op welke datum je via de telefonisch klantenservice je tweede bestelling hebt gedaan, nadat de eerste op 10 december 2023 was geannuleerd.
Dit moet vrijwel zeker na 27 november 2023 zijn geweest, ben ik bang.

Daarnaast is het een actie vanuit Samsung zelf, voor nieuwe klanten van KPN en BEN.
Zei hebben daar ook hun eigen spelregels aan gekoppeld, waaraan je moet voldoen om in aanmerking te komen voor deze gratis Galaxy Watch 6 (4G).

De spelregels vanuit Samsung zijn als volgt:

 

Dit zijn de spelregels, voor het verkrijgen dan de gratis Galaxy Watch 6 (4G):
Koop een Samsung Galaxy S23 Ultra en ontvang de Galaxy Watch6 LTE cadeau t.w.v. €369!

Zo regel je het:

  • Bestel tussen 13 november en 27 november 2023 een Samsung Galaxy S23
  • Vraag jouw cadeau aan bij Samsung via deze link
  • Aanmelden kan tot en met 29 januari 2024. Zolang de voorraad strekt
  • Je kunt maximaal één keer deelnemen per aangekocht product en maximaal drie keer deelnemen per huishouden.
     

De datum op de aankoopbon van je Samsung S23 Ultra is hierin leidend.
Hierin kan KPN niets in veranderen!