Skip to main content

Ik heb een esim, maar ook daarervaarik dezelfde problemen. Zelfs helemaal geen bereik. Nog geen E. Het is echt erg vervelend.

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt origineel topic]

Hoi ​@Jacsteef 

Welkom op de community van KPN.

Om te beginnen maakt het helemaal niets uit of je een fysieke simkaart of een E-sim in je smartphone hebt, ze doen namelijk exact hetzelfde, zorgen dat je kunnen bellen en internetten.

Dat je helemaal geen bereik hebt, zelfs geen 2G (wordt vaak weergegeven als een E) is wel raar.
Is de E-sim in jouw Samsung wel goed geactiveerd door jouw?

Daarnaast zou ik sowieso een keer de netwerkinstellingen resetten.
Hiermee haal je eventuele fouten en problemen weg.

Ga hiervoor naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het WiFi netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je WiFi verbinding in de buurt hebt.

Laat daarna even weten, of het probleem is opgelost.

Hoi ​@Jacsteef, welkom op onze community! Ik zie al een mooie samenvatting staan van Michel, heb je je mobiel bereik nog kunnen verbeteren?
Is dit op een specifieke locatie of overal?

Als je bereik slecht blijft kun je hierover ook met ons bellen door een belafspraak te maken.

Je kunt hiermee ook langs een van onze winkels, dan kunnen ze even meekijken naar de instellingen op je toestel en hem eventueel aanbieden ter reparatie als hij defect blijkt.

Reageer