Skip to main content

Goedemiddag.

Ik zit met een gekke situatie.
Mijn vriendin heeft op 27/11 een abonnement voor een S23 afgesloten en betaald. 
Dit staat ook op het factuur. 

Nu heeft ze de telefoon vandaag pas binnengekregen (15-12) en wil ze zich registreren op de promosite.
Maar op de promosite geeft het, na invoeren van de code van de verpakking, dat de aankoopdatum 15-12 is en dat is weer buiten de actie-periode. 

Hoe kan dit en op welke manier kan dit opgelost worden?
Want ze zal niet de enige zijn die dit ervaart denk ik.

Ik hoor het graag!

Mvg, Jorik.

PS: We hadden tijdens het bestellen nog gebeld met klantenservice en gevraagd of de 27e zelf ook nog onderdeel was van de actieperiode (bestellen tussen … - 27 november), en ze gaf aan van wel.

Goedemiddag.

Ik zit met een soortgelijke situatie;
Mijn vriendin heeft op 27/11 een abonnement voor een S23 afgesloten en betaald. 
Dit staat ook op het factuur. 

Nu heeft ze de telefoon vandaag pas binnengekregen (15-12) en wil ze zich registreren op de promosite.
Maar op de promosite geeft het, na invoeren van de code van de verpakking, dat de aankoopdatum 15-12 is en dat is weer buiten de actie-periode. 

Hoe kan dit en op welke manier kan dit opgelost worden? Want ze zal niet de enige zijn die dit ervaart denk ik.

Ik hoor het graag!

Mvg, Jorik.

PS: We hadden tijdens het bestellen nog gebeld met klantenservice en gevraagd of de 27e zelf ook nog onderdeel was van de actieperiode (bestellen tussen … - 27 november), en ze gaf aan van wel.

 

Admin: samengevoegd met je eigen topic, niet cross posten s.v.p. met het oog op de overzichtelijkheid. 


Hallo @Jorik van Ruiswijk ,

Het is een actie van Samsung. Niet van KPN. 

Als je vragen of opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact met Samsung opnemen via telefoonnummer 088-9090100 (lokaal tarief). Kijk op  https://www.samsung.com/nl/support/#contact voor meer informatie.


Hallo @Noordzee ,

Dankjewel voor je reactie.
Maar gaan zij ook over het verschil tussen factuurdatum en aankoopdatum van de telefoon? 
Lijkt me namelijk een administratie dingetje vanaf KPN kant. 

Want KPN verkoopt de telefoons en levert ze. Snap je wat ik bedoel?


Ik adviseer je om hun eerst even te bellen. Kom je er niet uit met hun?, kom dan hier terug. 


Nee, dat is niet het antwoord. Het is een KPN ding, kom er op terug.


Ha @Jorik van Ruiswijk, het gaat om deze actie? Dat is inderdaad een actie waar wij in principe niets mee te maken hebben. Heb je contact gehad met Samsung? En wat hebben zij aangegeven? 


@Marcia_ Zelf had ik ook enorm veel issues met de actie, het is inderdaad waar dat jullie niks mee te maken hebben, dat klopt.

Maar als je op de KPN pagina pronkt met de actie, in de actie periode besteld en dan ineens gaat KPN zelf (en dat is wel schuld van KPN) de verkeerde aanschafdatum op de bon zetten, dan is dat niet Samsung hun probleem.

Ik ben uiteindelijk bijna 3 weken bezig geweest met KPN hierover, telefonisch want dat werd mij in de winkel aangeraden.

Datum op de aankoopbon werd aangepast van de foutieve datum (bon claimde dat de verzenddatum, de aankoopdatum was) naar de juiste (de bestel datum als aankoopdatum)

Dat heeft Samsung goedgekeurd, nu moet ik 7 weken wachten tot ik de watch binnen heb.

Het blijft echter ronduit absurd hoe de forum handjes vanaf doet betreffende de actie, ik snap dat de forum niks kan (werd mij telefonisch al verteld, ik snap het wel), maar meer info was wel fijn geweest.

Dus aan @Jorik van Ruiswijk en iedereen die dit leest, als de aankoopdatum op je bon niet overeenkomt met de bestel datum, bel KPN, leg het uit dat ze het moeten aanpassen (mitst je het echt in de actieperiode had besteld, dat trekken ze na) en dan kun je de bon inleveren bij Samsung.

Want het valt mij op dat dit onnodig mis gaat, puur vanwege KPN die de verkeerde datum op de bon zet, want Samsung doet er niks mee en stuurt je terecht terug door naar KPN, KPN is verantwoordelijk voor de correcte aankoop factuur en niet Samsung.

En Samsung heeft het in de actievoorwaarden ook heel duidelijk staan, klopt de datum niet van je aankoopbon, dan heb je GEEN recht op de Watch.

Ik ben blij dat dat opgelost kreeg, maar nogmaals dit hele gedoe was onnodig als die datum gewoon correct was.