Skip to main content

Ik heb s24 ultra gekocht en mijn bestelling status verandert niet, terwijl bij de bestel pagina staat dat hij morgen in huis zou zijn. Toch staat helemaal niks in me bestelstatus.

Hier mijn bestelnummer: **********************

 

Admin: bestelnummer weggehaald in verband met privacy.
 


Ik heb dit dus ook. Beetje waardeloos dit qua service. Vandaag besteld morgen in huis maar bij preorder moet je nog even langer volhouden.... 


Ik heb dit dus ook. Beetje waardeloos dit qua service. Vandaag besteld morgen in huis maar bij preorder moet je nog even langer volhouden.... 

Hij hoort morgen in huis te zijn, maar nu weet ik dus niet of het gaat lukken! 


Hoi @Ahmadalchami 
Grote kans dat je vanavond het trackandtrace nummer krijgt.
En andere morgen even bellen 

 van af 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.


Als ik vanavond geen track en trace krijg dan gaat er wel een klein klachtje gemaakt worden. Naar kpn


Als ik vanavond geen track en trace krijg dan gaat er wel een klein klachtje gemaakt worden. Naar kpn

Ze kunnen dus er twee klachten verwachten 


Ik ook zou fijn zijn als er wat meer info is, de concurrentie geef aan dat hij pas leverbaar is vanaf 12 feb, ze geven op de site aan leverbaar vanaf 24-01

 


Ik ook zou fijn zijn als er wat meer info is, de concurrentie geef aan dat hij pas leverbaar is vanaf 12 feb, ze geven op de site aan leverbaar vanaf 24-01

 

Maar volgens hun klantenservice en winkels hoort het vandaag op voorraad te zijn en morgen in huis, alleen ik hen nog steeds mijn twijfels door de slechte communicatie 


Ze hebben het aangepast 

 


Ja de 1TB. Ik heb die 512GB besteld en die moet er gewoon zijn. Maar ik ga morgen bellen met een kleine klaagzang. Ben echt niet te beroerd om te wachten maar als je op de site andere dingen pretendeert dan creëer je valse hoop en ik wil hem wel heel graag hebben


Ja de 1TB. Ik heb die 512GB besteld en die moet er gewoon zijn. Maar ik ga morgen bellen met een kleine klaagzang. Ben echt niet te beroerd om te wachten maar als je op de site andere dingen pretendeert dan creëer je valse hoop en ik wil hem wel heel graag hebben

Ik heb gekeken de 512gb staat ook voor morgen in huis. Als je gaat bellen laat me weten wat ze zeggen 


Heb contact gehad. Alles lichtjes staan op groen bij KPN dus dat zou geen issue moeten zijn. Echter is dus die zwarte met 512GB kennelijk niet op voorraad. Ook al geeft de site aan vanaf 25 januari leverbaar. Op de vraag met dat ik de kleur wijzig naar eentje die zegt voor 21:00 besteld morgen in huis was het antwoord. Ja dat kunnen we doen maar dan kan ik nog steeds niet zeggen met zekerheid zeggen dat je hem morgen binnen hebt. Of te wel KPN heeft de boel in mijn ogen slordig weggezet met betrekking tot wel of geen voorraad. Ik gaf ook aan dat ze dan niet dit soort dingen op de site moet zetten als alles onzeker is. Dat werd dan ook beaamd maar verder niks. 

Ik wacht vandaag en morgen in de loop van de dag nog af en dan mag iemand van de klantenservice de boel gaan omzetten naar een kleur die wel gewoon op voorraad is. Dit is gewoon een beetje kansloos


Ja de 1TB. Ik heb die 512GB besteld en die moet er gewoon zijn. Maar ik ga morgen bellen met een kleine klaagzang. Ben echt niet te beroerd om te wachten maar als je op de site andere dingen pretendeert dan creëer je valse hoop en ik wil hem wel heel graag hebben

Net klantenservice aan de lijn gehad, ze zei ja kleine kans dat hij morgen in huis zal zijn. Ze wist ook niet wanneer ze het op voorraad hebben of wanneer ik mijn nieuwe telefoon kan verwachten.


owja en de 1TB was wel op voorraad


Ze zeggen maar wat dan, ze zeggen nu aan de telefoon dat de levering waarschijnlijk 9 feb gaat worden 512gb waarschijnlijk ook


owja en de 1TB was wel op voorraad

ik heb de S24 Ultra 1TB besteld op de 23e maar nog is niet op voorraad 😐


Hmmm wel echt een dikke faal van KPN. Je krijgt een x aantal pre-orders en je weet lijkt mij toch gewoon wat je qua voorraad binnen gaat krijgen. Ze hadden die pre-order moeten aanpassen naar de eerst volgende voorraad levering ben je aan de beurt. Kansloos verhaal dit


Update vanuit mijn kant. Ik heb nog niet de mail van PostNL met dat het verzonden is maar wel zie ik nu in mijn bestelling via KPN zelf dat mijn telefoon is verzonden en wordt binnen 2 werkdagen bezorgd met PostNL.


Update vanuit mijn kant. Ik heb nog niet de mail van PostNL met dat het verzonden is maar wel zie ik nu in mijn bestelling via KPN zelf dat mijn telefoon is verzonden en wordt binnen 2 werkdagen bezorgd met PostNL.

Heb ik ook, alleen beetje raar want stap 2 is verwerken en daar staat dat hij AL VERZONDEN is en binnen 2 werkdagen binnen zal zijn en bij stap 3 staat dat mijn gegevens kloppen en wanneer hij op voorraad is wordt hij gestuurd. Staat dat ook bij jou?


Hi allen,

Vrijwel alle Galaxy S24 varianten zijn sinds vandaag weer leverbaar, als je een bericht met een track&trace hebt ontvangen van PostNL is jouw toestel al aangemeld voor verzending. Excuus voor de onduidelijkheden met het bestellen en de vertraging bij het leveren, ik hoop dat jullie ondanks dat wel erg blij gaan zijn met jullie nieuwe toestel!


Update vanuit mijn kant. Ik heb nog niet de mail van PostNL met dat het verzonden is maar wel zie ik nu in mijn bestelling via KPN zelf dat mijn telefoon is verzonden en wordt binnen 2 werkdagen bezorgd met PostNL.

Heb ik ook, alleen beetje raar want stap 2 is verwerken en daar staat dat hij AL VERZONDEN is en binnen 2 werkdagen binnen zal zijn en bij stap 3 staat dat mijn gegevens kloppen en wanneer hij op voorraad is wordt hij gestuurd. Staat dat ook bij jou?

Ik heb nu ook het smsje gekregen en in de Postnl app staat ie op morgen bezorgd. 


Heb nog geen PostNL bericht gehad en me status staat nog:


 


Nog geen bericht, zie wel net dat het is aangepast 1TB leverbaar vanaf vrijdag 9 februari  😐

 

 


Nog geen bericht, zie wel net dat het is aangepast 1TB leverbaar vanaf vrijdag 9 februari  😐

 

 

No way.. So long time to wait .....


Ik heb de mijne nu binnen 512gb that is