Skip to main content

Ik heb s24 ultra gekocht en mijn bestelling status verandert niet, terwijl bij de bestel pagina staat dat hij morgen in huis zou zijn. Toch staat helemaal niks in me bestelstatus.

Ai, ik zie inderdaad dat we de S24 Ultra 1TB black pas weer verwachten op 9 februari 😕 Ook de S24 256GB Amber Yellow hebben we op het moment niet op voorraad. Die wordt een week eerder weer verwacht, op 2 februari.


Gisteravond zelfde mail binnen helaas nog niet op voorraad, Ik zie wel dat het is aangepast naar: leverbaar vanaf 1 februari 🤞


Dat klinkt beter dan 9 februari @FreddyAI😀🤞🏼


Er stond al een paar dagen geleden vanaf 1 februari, maar er is nog niks veranderd.


Ik belde er zaterdag over en verwacht dat er dit weekend een nieuwe batch binnenkomt. Hopelijk zit jij erbij, anders wordt het tegen het einde van de maand, nu maandag ochtend nog niks over gehoord. 🙃

 


de verwachte tijd is nu half februari geworden


Kan iemand mij ook even vertellen dat ze op voorraad zijn en morgen wordt geleverd? Status blijft onveranderd. Donderdag alleen de melding gehad dat hij niet leverbaar is.....


1 februari hebben we een nieuwe levering ontvangen en een groot aantal klanten kunnen voorzien van hun toestel. Helaas hebben we niet van alle toestellen genoeg ontvangen om álle wachtende klanten blij te kunnen maken 😐

Voor de meeste varianten verwachten we op de 9e weer een levering. De Samsung Galaxy S24 Ultra 5G eSIM 1TB Titanium Black echter pas op de 16e en de Samsung Galaxy S24 Ultra 5G eSIM 512GB Titanium Yellow zelfs pas op de 23e. Voor alle leverdata geldt dat het een verwachting is die we hebben doorgekregen vanuit Samsung. Kan best zijn dat Samsung toch op een eerder moment met een levering komt. Ik hoop hoe dan ook dat jullie niet heel lang meer hoeven te wachten!
 


1 februari hebben we een nieuwe levering ontvangen en een groot aantal klanten kunnen voorzien van hun toestel. Helaas hebben we niet van alle toestellen genoeg ontvangen om álle wachtende klanten blij te kunnen maken 😐

Voor de meeste varianten verwachten we op de 9e weer een levering. De Samsung Galaxy S24 Ultra 5G eSIM 1TB Titanium Black echter pas op de 16e en de Samsung Galaxy S24 Ultra 5G eSIM 512GB Titanium Yellow zelfs pas op de 23e. Voor alle leverdata geldt dat het een verwachting is die we hebben doorgekregen vanuit Samsung. Kan best zijn dat Samsung toch op een eerder moment met een levering komt. Ik hoop hoe dan ook dat jullie niet heel lang meer hoeven te wachten!
 

😭Jammer, in iedergeval bedankt voor je uitleg.

Weet je toevallig of de acties die erbij zaten misschien worden verlengd. Als in de periode om het in te dienen (De horloge, extra opslag) want die kan ik nu natuurlijk ook nog niet verwerken.


S24 ultra 1tb black op 21-01 telefonisch een pre-orderd geplaatst. Zou geleverd worden vanaf 24-01

 

Dit wijzigde een aantal keer op 25-01 04-02 en 05-02 tot op heden nog geen toestel ontvangen.

 

Klantenservice kan niks voor mij betekenen, zou wat geduld moeten hebben en mijn mail in de gaten moeten houden.

28-01 mail ontvangen dat het langer kon duren dit is 4 dagen na de release date van samsung, zelf meermaals gebeld niemand weet iets.

 

Jammer dat de grootse provider van Nederland niet kan tellen, op het moment van pre-order weet je toch hoeveel toestellen er al vergeven zijn?

 

Bij leverings problemen weet je dat al op 24-01. Heeft KPN ook informatie over levertijd? (Buiten de tijden op de website die verschuiven en zeggen niks)


😭Jammer, in iedergeval bedankt voor je uitleg.

Weet je toevallig of de acties die erbij zaten misschien worden verlengd. Als in de periode om het in te dienen (De horloge, extra opslag) want die kan ik nu natuurlijk ook nog niet verwerken.

Ik snap je zorgen, maar kan je gelukkig melden dat voor deze acties de besteldatum leidend is en niet de leverdatum. Je kunt je voor de actie met de Watch 6 aanmelden via de promotiepagina van Samsung en dat kan tot en met 3 mei. Ook voor de actie met Multisim heeft Samsung een promotiepagina. Aanmelden voor die actie kan tot en met 15 april.


Hallo, 

Ik wacht ook nogsteeds op mijn Samsung galaxy s24 ultra 1TB..

op de site staat leverbaar vanaf 7 februari dat is 2 dagen geleden?? Waarom heb ik dan de mijne nog niet binnen we zijn nu 9feb..

bestelnummer S4913341-4610885

Hoor graag wanneer ik me mobiel ontvang. 

Mvg Evelien 


Hmm, ik zie inderdaad de 7e staan en ben het met je eens dat dit raar lijkt en verwarrend is 😐

Op de 7e hebben we een levering gehad en hebben aardig wat klanten hun toestel ontvangen. Als jij die van jou nog niet hebt, zal dat inhouden dat de toestellen eerst zijn geleverd aan klanten die al langer dan jou aan het wachten waren. De volgende levering staat gepland voor de 14e, ik hoop dat die van jou daar bij zit @Saphirax!


Besteld op de 23e en vandaag mail voor een bezorging afspraak, morgen dus 🙂


Even een update voor de mede klanten die met smacht zitten te wachten op de Samsung Galaxy S24 Ultra (met 1 TB aan geheugencapaciteit), want die heeft veel belangstelling bij veel mede klanten.

De actuele (Peildatum: 14 februari 2024) verwachte levertijd is: Vanaf 1 Maart 2024

Hieruit kan ik naar voren halen, dat er veel vraag is naar dit model, maar dat Samsung het nog niet kan uitleveren aan KPN en de andere providers.
Want ook bij Odido en Vodafone is dit model pas vanaf Maart 2024 weer leverbaar!
Ook bij de online winkels zoals Belsimpel als Mobiel.nl is dit model eveneens tijdelijk niet voorradig.

Van het model met een geheugencapaciteit van 1 TB wordt door een fabrikant (zoals in dit geval Samsung) een beperkt aantal exemplaren per keer geproduceerd, omdat de meeste mensen voor een geheugencapaciteit gaan van 128 GB of 256 GB en het toestel ook goedkoper is bij aanschaf.

Maar ik denk, gezien dit model bij de meeste verkooppunten niet op voorraad is, dat Samsung zich heeft verkeken dat er toch veel belangstelling is voor het model met 1 TB.


Op de website van KPN staat nog steeds “vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis". En de dag nadat je besteld hebt krijg je een bericht “niet op voorraad”. Ga je bellen is “levertijd onbekend". Heel slordig KPN!


Op de website van KPN staat nog steeds “vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis". En de dag nadat je besteld hebt krijg je een bericht “niet op voorraad”. Ga je bellen is “levertijd onbekend". Heel slordig KPN!

 

Hoi @Leenders1968 

Dan kijk je niet goed ben ik bang.
Want bij het model met 1 TB (alleen in het zwart verkrijgbaar) staat echt duidelijk, dat deze vanaf 1 maart 2024 weer leverbaar is.

Hierbij de link naar het model met 1 TB: Samsung Galaxy S24 Ultra - 1 TB


Beste Michel, het gaat om een S24 256 MB violet. Daar staat gewoon “vandaag vóór 21:00 besteld, morgen in huis”. Dat is helaas niet waar.


Hoi @Leenders1968 

Klopt wat je schrijft, volgens de levertijd bij de door jouw uitgekozen Samsung Galaxy S24 (256 GB) in de kleur Titanium violet staat inderdaad “vandaag vóór 21:00 uur besteld, morgen in huis”.

Het kan zijn, dat ze vergeten zijn de levertijd aan te passen bij dit model, wat uiteraard niet netjes zou zijn, zeker ook omdat jij een e-mail hebt ontvangen waarin wordt vermeld dat dit model niet op voorraad is bij KPN.

Daarnaast weten de medewerkers van de klantenservice ook niet altijd, wanneer welk toestel weer op voorraad is, omdat dit sterk afhankelijk is van de uitlevering vanuit Samsung.

Maar in mijn bericht boven jouw reactie, refereerde ik naar de Samsung Galaxy S24 Ultra (1 TB), en toen wist ik nog niet dat jij een ander model had besteld.


Beste Michel, het gaat om een S24 256 MB violet. Daar staat gewoon “vandaag vóór 21:00 besteld, morgen in huis”. Dat is helaas niet waar.

Hmm, deze zie ik niet terug in het overzicht met toestellen waar geen voorraad van is, dat verklaart ook waarom hij als beschikbaar op de website weer wordt gegeven. Op welke dag heb jij jouw bestelling geplaatst @Leenders1968? Ik wil hier intern even achteraan gaan!


Mijn geduld begint nu ook langzaam wel op te raken helaas... Jarenlang klant bij KPN maar dit is tot op heden het slechtste wat ik meegemaakt heb.

De telefoon besteld en zou uiterlijk 9 februari geleverd worden. Inmiddels nog steeds niks mogen ontvangen.

Betreft de S24 ultra 1TB die ik bij een verlenging heb gekozen.

Ik lees heel veel verschillende momenten van levering die variëren nu van half februari (staat nu actueel op de website) tm begin maart en wellicht nog wel later… 

Wat gaat KPN doen om de klanten te compenseren? 

En het zou prettig zijn als er duidelijkheid komt over de levering en niet steeds dat van het kastje naar de muur gestuurd worden met loze beloftes!


Hier hetzelfde verhaal, 26 januari bestelling (S24 Ultra 1TB) gedaan met toen een levertijd van 7 februari. Drie keer een standaardmail gekregen dat het niet op voorraad is, met geen enkele communicatie over nieuwe data en nu moet ik zelf via dit forum er achter komen dat het inmiddels 1 maart is? Bijzonder slecht verwachtingsmanagement en zeker niet heel netjes naar trouwe klanten die hun abonnement verlengen.


Beste @Wesleyvvvvvv en @Sharkskinman ,

Het is heel gemakkelijk om nu de vinger 👉🏻 naar KPN te wijzen, terwijl KPN geen fabrikant is van smartphones en 100% afhankelijk is van wat een fabrikant zoals Samsung aan hun uitlevert.

Daarnaast is dit toestel vrijwel nergens op voorraad, en wachten ook de providers zoals Odido en Vodafone op een nieuwe voorraad van dit model.

Dat de leverdatum steeds verschuift, is de mede dankzij de informatie vanuit Samsung, waardoor er onduidelijkheid gaat ontstaan van wanneer het model wel weer op voorraad is.

In plaats dat jullie nu KPN nu overal de schuld van geven, zou je dus bij Samsung moeten aankloppen, de fabrikant van de Samsung Galaxy S24 Ultra (1 TB).
Die gaat tenslotte ook over de uitlevering van dit toestel, niet KPN.

Gewoon geduld uitoefen, en je e-mailbox in de gaten houden, meer kan je niet doen.
De kans dat KPN klanten hiervoor gaat compenseren is heel klein tot nihil, aangezien KPN zelf ook wacht op een nieuwe levering vanuit Samsung.


Beste Michel, het gaat om een S24 256 MB violet. Daar staat gewoon “vandaag vóór 21:00 besteld, morgen in huis”. Dat is helaas niet waar.

Hmm, deze zie ik niet terug in het overzicht met toestellen waar geen voorraad van is, dat verklaart ook waarom hij als beschikbaar op de website weer wordt gegeven. Op welke dag heb jij jouw bestelling geplaatst @Leenders1968? Ik wil hier intern even achteraan gaan!

Woensdag 13 februari besteld, donderdag zou hij geleverd worden, maar helaas slechts een mail van niet op voorraad. Gebeld, levertijd onbekend. 


Bedankt @Leenders1968, ik zag dit type toestel de hele week op voorraad staan, maar er is nu net een half uur geleden gedeeld dat er toch een kleine schaarste is ontstaan. Er wordt vandaag weer een nieuwe levering van de toestel verwacht vanuit Samsung, dus ik hoop dat je later vandaag bericht gaat krijgen dat je toestel beschikbaar is!