Skip to main content

Sinds eind Juni een nieuwe Samsung S24+ gekocht bij KPN.

Vanaf het begin last van wegvallend internet.

Meerdere malen naar de KPN winkel geweest en klantenservice gebeld.

Nieuwe simkaart gekregen, instellingen veranderd.

Nieuwe updates van Android gedownload. 

Niks helpt. Als je op het forum kijkt is dit een bekend probleem.  Ik betaal wel voor snel internet maar krijg dit niet of veel te langzaam.

Er is via de klantenservice een "ticket" aangemaakt bij de technische dienst,  die zou mij terugbellen. 

Dat is nooit gebeurd. Ik bel regelmatig de klantenservice. 

Een nieuwe telefoon mag of kan niet.

Al jaren en jaren klant van KPN

Ik zou graag internet op mijn dure (€1000) telefoon willen hebben, daar betaal ik voor. (Zonder internet is deze telefoon in mijn optiek €0 waard.)

Maar schijnbaar is dit niet mogelijk.

Admin: klantgegevens verwijderd uit openbare post

Ik heb precies hetzelfde probleem. Gemeld bij kpn. Vervolgens gebeurd er helemaal niets. Top service kpn zakelijk. Dus niet. 

De problemen met de Samsung S24 zijn in onderzoek. Het lijkt wellicht niet zo, maar onze technici zijn wel op zoek naar een oplossing voor de problemen. 

Dan had kpn dit moeten communiceren naar haar klanten. Tot op heden heb ik daar niets aan.

Als zakelijke klant heb ik mijn internet verbinding nodig. 100%  Zeker als de sloten van de vakantiehuizen niet te openen zijn. Omdat de verbinding wegvalt keer op keer. Als je gasten wilt inchecken. Ach ja kpn.

Sommige apps kan ik niet openen, heel vervelend als je zakelijk je telefoon nodig hebt.  Waardoor ik mijn bezetting en gasten niet kan inchecken. 

Schaam jullie kpn. 

Zeer hinderlijk probleem inderdaad. De techneuten weten het ook niet, dus vestig geen hoop op een spoedige oplossing @Bram750 

Dit probleem is al langer bij kpn bekend, als ze mij hierover hadden geïnformeerd voordat ik dit toestel kocht en contract via kpn. Dan had ik dit niet gedaan. Ik ga kijken om het contract te ontbinden. Wegens wanprestatie. Dit is gewoon misleidend. 

Moet je zeker zsm. ontbinden! Heb ik begin deze week ook gedaan, morgen eindelijk weg van dit amateuristische clubje.

Reageer