Skip to main content

Goedemiddag,

Op 24-02 heb ik mijn abonnement verlengd met een violet Samsung S24+. Ik kreeg bericht dat deze niet op voorraad is en ik langer moet wachten op mijn bestelling. Hoe lang wordt echter nergens aangegeven. Bij deze aanschaf krijg ik een Smartwatch cadeau. Ik ben nu bang dat ik straks zo laat pas mijn telefoon ontvang, dat de EAN code van het desbetreffende toestel niet meer binnen de voorwaarden van de smartwatch actie van Samsung valt. Kunnen jullie garanderen dat deze actie geen gevaar loopt door de latere levering van de telefoon?

Alvast bedankt.

Hoi @Stephanie46 

Welkom op het forum van KPN.

De Samsung Galaxy S24+ in de kleur Cobalt Violet komt als het goed is op 1 maart 2024 weer binnen in het magazijn van KPN, mist Samsung hem uitlevert en het bij de inkomende goederen zit.
Vervolgens zal het op binnenkomst van besteldatum uitgeleverd gaan worden aan de klanten, die dit model hebben besteld via de onlineshop van KPN, hierbij (gezien jouw besteldatum) maak je zeker een grote kans.

Als op vrijdag 1 maart inderdaad de Samsung Galaxy S24+ in de kleur Cobalt Violet wordt geleverd aan KPN, dan zul je hem ergens begin volgende week in huis kunnen hebben.
Hou dus je mailbox in de gaten, want zodra hij aan je verstuurd is, krijg aan het eind van de middag/begin van de avond een e-mail met een track & trace code.

Je hebt dan nog genoeg tijd, om je op te geven voor de Samsung promotie.

Nieuwe telefoon, nieuw horloge! Bestel tussen 17 januari en 3 maart 2024 de nieuwe Samsung Galaxy S24+ en krijg de Watch6 LTE met Multisim cadeau!

Zo regel je het:

 

Galaxy Watch6 LTE cadeau

  • Vraag jouw smartwatch aan bij Samsung via deze link
  • Aanmelden kan tot en met 3 mei 2024.

1 jaar Multisim voor je smartwatch

  • Maak gebruik van de Galaxy Watch6 LTE promotie
  • Vraag via je nieuwe Galaxy Watch6 LTE een nieuw Multisim abonnement aan zoals beschreven onder 'Activeer Multisim met je Samsung Galaxy Watch'.
  • Vraag jouw cashback voor het Multisim abonnement daarna aan bij Samsung via deze link
  • Aanmelden kan tot en met 15 april 2024.