Skip to main content
Antwoord

Samsung weigert aanvraag Galaxy Watch8, terwijl deze promotie wel werd getoond bij Samsung Flip7 FE White

• October 7, 2025
  • 14 reacties
  • 240 keer bekeken

Goedemiddag,

Heb inmiddels zowel contact gehad met Samsung als KPN. Het volgende;

Al jaren klant bij KPN met mobiele tel en internet. Week geleden heb ik mijn abonnement weer verlengd met 2 jaar en de nieuwste Samsung Flip7 FE White erbij aangeschaft. Hier staat expliciet in de advertentie +Galaxy Watch8 twv € 429,-

Bij bestelling blijkt dat je de watch8 apart via Samsung moet aanvragen middels registratie van de promotie. Dat vond ik al onhandig. Maar wel gedaan met een hele rits aan informatie wat je moet opgeven waaronder EAN code en IMEI nummer. Ook gedaan. Werd de aanvraag afgewezen. Contact met Samsung; geven aan dat ik geen deelnemend toestel heb terwijl deze duidelijk wel geadverteerd wordt op KPN.com, óók de witte variant. 

Samsung heeft mij een lijst doorgestuurd via Whatsapp met alle deelnemende toestellen en daar staat de witte Flip 7 FE niet tussen waar nogmaals, op KPN.com wél mee geadverteerd wordt! Alleen de Black variant….. Dit is dus misleiding!

Kpn geeft aan dat probleem bij Samsung ligt en Samsung zegt dat ik contact op moet nemen met de verkopende partij en zij niks kunnen betekenen. Ik word hier van kastje naar de muur gestuurd én misleid. Goed verhaal wel. Ik zou graag een passende oplossing zien en geen kostbare tijd meer verliezen aan deze toestand??

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@RichWasHere, welkom allereerst bij onze community. 

Hier lijkt inderdaad iets niet goed te gaan, en ik zoek graag voor je uit wat hier aan de hand is. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook alle relevante referenties van Samsung die hebt. Hoe vollediger het is hoe meer ik er mee kan. 

Ik hoor graag van je. 

14 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • October 7, 2025

Hallo ​@RichWasHere 

Ik tref op de KPN website alleen een promotie aan voor 

Koop een Samsung Galaxy Z Fold7 en krijg de Galaxy Watch8 Classic Black 46mm LTE ter waarde van € 579,- cadeau! 

Op de Samsung promotie website vind ik ook alleen die actie:

https://promotions.my-samsung.com/nl/offers/GEYHRJ8FGXDKZ

KPN/Vodafone/Odido/Simyo/HollandsNieuwe/Ben:

Ontvang nu tijdelijk een Galaxy Watch8 Classic

bij aankoop van een Galaxy Z Fold7  van 06-10-2025 t/m 16-11-2025

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 7, 2025

Hi ​@RBxx, dank voor je snelle reactie. Er werd wel degelijk ermee geadverteerd voor de Flip7 FE, maar dat liep tot 5 oktober. Ik heb toestel aangeschaft op 1 oktober. Zie idd op kpn site dat ze dit momenteel alleen voor de Fold7 doen. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • October 7, 2025

Dan is daar iets goed fout gegaan ​@RichWasHere . Bij KPN of Samsung of allebei ???
Zo kort na 5 oktober zou die actie nog aanwezig moeten zijn op de Samsung promotie website. Nadat de aankoopperiode sluit loopt normaal gesproken de registratieperiode nog 2 maanden door.

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 7, 2025

@RBxx , dacht dat ik hier geen screenshot kon sturen maar kan blijkbaar wel :). Zie hierboven. Dit heb ik ook aan zowel KPN als Samsung gecommuniceerd. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • October 7, 2025

Ik ben nog even verder gaan zoeken ​@RichWasHere .

Op deze pagina: https://www.kpn.com/aanbiedingen/acties-en-promoties heb ik het gevonden.

Daar wordt verwezen naar: https://promotions.my-samsung.com/nl/offers/8L8GEFAW4DPBZ

Had je die pagina bij Samsung gebruikt om te registreren?

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 7, 2025

@RBxx absoluut, heb ik allemaal gedaan. Conform protocol. Toch geweigerd. Samsung medewerker gaf dus de lijst met deelnemende toestellen door met EAN nummers etc. Daar stond de white van mij dus niet tussen maar de black variant wel met bijbehorend EAN nummer. En op kpn.com werd er dus wel geadverteerd met de White Flip7 met Galaxy Watch8 zoals op afbeelding te zien is. Daar schuilt ‘m de crux. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • October 7, 2025

Ik zie het ​@RichWasHere .

In de bijzondere voorwaarden op de Samsung promotiewebsite staat maar één model Flip7 FE

Product                                             SKU                               EAN
Galaxy Z Flip7 FE Black 128GB      SM-F761BZKGEUB      8806097430629

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 7, 2025

Ik zie het ​@RBxx, thanks. Maar dat is voor mij als consument van KPN natuurlijk hartstikke verwarrend en vanuit de communicatie vanaf de website gewoonweg misleidend. Daarnaast ook flauw van Samsung dat ze dit wel toepassen op de black variant en niet op white wat exáct hetzelfde toestel is met dezelfde prijsstelling. Maar dat is weer een ander verhaal. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • October 7, 2025

Het was zo te zien onhandig van KPN en flauw😏 van Samsung.

Hopelijk komen ze nog met een oplossing 🙏

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 8, 2025

Thanks ​@RBxx, nu idd in afwachting van een oplossing, 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 9, 2025

Hi ​@RichWasHere, welkom allereerst bij onze community. 

Hier lijkt inderdaad iets niet goed te gaan, en ik zoek graag voor je uit wat hier aan de hand is. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook alle relevante referenties van Samsung die hebt. Hoe vollediger het is hoe meer ik er mee kan. 

Ik hoor graag van je. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 13, 2025

Goedemorgen ​@Alex van KPN, heb KPN profiel aangevuld met relevante gegevens. Op 7 oktober heb ik Samsung voor het laatst gesproken via Whatsapp. Zij zouden ticket hebben aan gemaakt. Tot heden nog niks van vernomen. Hoop dat jij me hier verder mee kan helpen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 15, 2025

Goedemorgen ​@Alex van KPN, zojuist bevestiging gekregen van Samsung dat ik de Watch8 alsnog zal ontvangen. Bij deze is het dus opgelost!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • October 16, 2025

Hi Rich, kijk! Goed nieuws. Erg blij om te zien dat dit in orde komen. 

Dankjewel ook voor de terugkoppeling hieronder, hier hebben andere lezers ook iets aan. 😊

Goedemorgen ​@Alex van KPN, heb KPN profiel aangevuld met relevante gegevens. Op 7 oktober heb ik Samsung voor het laatst gesproken via Whatsapp. Zij zouden ticket hebben aan gemaakt. Tot heden nog niks van vernomen. Hoop dat jij me hier verder mee kan helpen. 

Goedemorgen ​@Alex van KPN, zojuist bevestiging gekregen van Samsung dat ik de Watch8 alsnog zal ontvangen. Bij deze is het dus opgelost!