Skip to main content

Ben op 7 januari voor 6 weken naar Afrika gegaan.Heb diverse bundels buiten eu besteld en dat ging uitstekend. Maar tijdens de heenvlucht terwijl ik mijn toestel op vliegtuigstand had staan, ben ik achteraf belast door KPN met het gebruik vaan 480 mb satelliet internet tgv Euro 57,59 !

Antwoord medewerker KPN : U had de bundel buiten eu eerder aan moeten vragen! Ben al meer dan 40 jaar bij KPN met allerlei abonnementen maar wil nu weggaan, niet omdat ik ontevreden ben over KPN maar wel om de starheid van. bovenstaande. Voel mij weggezet als debiel, terwijl ik jarenlang bij KPN in het management zat.

Hallo @gerberg ,

Toch heeft jouw toestel op een onbewaakt moment kennelijk verbinding gemakt met een satelliet. Dat kan ook gebeuren als je in een gebied bent (in Africa bijvoorbeeld) waar geen lokale provider actief is. 

Als jij inderdaad een functie bij KPN hebt gehad in het verleden, dan zou je dit wellicht moeten weten. 

Ook in Europa komt dit probleem vaker voor, bv op de ferry's naar de UK of Scandinavie. 

 

 


Heeft met mijn functie natuurlijk niets te

maken. Weet daardoor dat het een fout betreft van KPN. Er zijn trouwens meer fouten gemaakt omdat mijn partner een bundel had besteld op haar telefoon maar deze werd bijgeschreven op mijn telefoon. Heb KPN daarover geïnformeerd maar excuus of rectificatie nooit gekregenÂ